قیمت دلار آزاد و ارز مسافرتی چند؟

چهارشنبه،۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
قیمت دلار آزاد و ارز مسافرتی چند؟

گروه اقتصادی- امروز قیمت خرید دلار با افزایش نسبت به روز قبل در شعب ارزی بانک‌ها، ۱۱ هزار و ۷۷۷ تومان تعیین شد. 

به گزارش پیام ایران، امروز بانک‌های عامل، قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۷۷۷ تومان و ۳ ریال، قیمت یورو را ۱۳ هزار و ۲۹۶ تومان و ۸ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۵ هزار تومان و ۵ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب بانک‌ها نیز امروز چهارشنبه ۷آذرماه، قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۳ هزار و ۶۸۶ تومان اعلام کرده اند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۷۵۰ هزار تومان می رسد. گفتنی است نرخ امروز نسبت به  روز گذشته افزایش یافته است.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

دلار+ارز

 نرخ ارزهای دولتی

 قیمت خرید دلا، یورو و پوند در بانک های عامل نسبت به روز گذشته بالا رفته است. بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری ۳۹ ارز دولتی موجود در معاملات امروز چهارشنبه ۷ آذرماه مرکز مبادلات ارزی نرخ ۲۰ ارز را نسبت به روز سه شنبه کاهش و نرخ ۷ ارز را افزایش داد، ضمن آنکه نرخ ۱۲ ارز را تغییر نداد.

برهمین اساس، قیمت دلار امریکا بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲۰۰ تومان تعیین شد؛ البته دولت اعلام کرده با دستور رئیس جمهور قیمت دولتی دلار امریکا تا فروردین ۹۸ ثابت خواهد بود. به همین علت ماه هاست که قیمت دلار تغییر نکرده است.

قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی با کاهش قیمت نسبت به سه شنبه ۴۷۴۳ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۵۱ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 4429