سردار نقدی: کوروش جایگاهی نداشته و عددی نبود

پنج شنبه،۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
اگر کسی در فاحشه‌خانه به دنیا بیاید، بزرگ شود و بمیرد و حرام‌زاده باشد، از محمدرضا پهلوی بهتر است
سردار نقدی: کوروش جایگاهی نداشته و عددی نبود

گروه سیاسی- معاون فرهنگی -‌ اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید در چهل سالگی انقلاب درگیر گرانی باشیم، این موارد ربطی به انقلاب ندارد. انقلاب عظیم بوده و ساحت آن بالاتر از این موارد است.

به گزارش پیام ایران، سردار محمدرضا نقدی امروز در نشست تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی آیه‌ها با اشاره به عید بزرگ پیش رو یعنی چهلمین سال انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مسئله کوچکی در گوشه‌ای از کشور اتفاق می‌افتد و آن را مسئله جهانی می‌کنند. فرد خبیثی به دختر بچه‌ای تجاوز کرده، آن را تیتر یک می‌کنند.

ریشه‌یابی آن‌ها نیز این است که چون در حکومت ایران روابط جنسی محدودیت دارد و آزاد نیست، از جاهایی بیرون می‌زند و به دختر بچه تجاوز می‌شود، حال آنکه در آمریکا هر ۸۰ ثانیه تجاوز به عنف شده و در لندن نیز هر روز صدها تجاوز به عنف صورت می‌گیرد. این سناریوی روانی و عملیات رسانه‌ای است که می‌خواهند ما را به انزوا ببرند. 

کوروش جایگاهی نداشته و عددی نبود

 انقلاب برکاتی برای ملت ایران و جامعه بشری داشته که باید قرن‌ها شکرگزاری کنیم، یک فقره این است که انقلاب ما را از رژیم‌های پادشاهی و ستم‌شاهی چند هزار ساله نجات داد. ملت ایران ۲۵۰۰ ساله نیست بلکه ۷ تا ۱۰ هزار سال تاریخ دارد. تاریخ ما را تقطیع کردند به این دلیل که به اجبار کوروش را در تاریخ قرار دهند چون با یهود خوب بوده و ایران نیز باید با اسرائیل خوب باشد. شاهنامه فردوسی نیز نامی از کوروش نبرده است. 

 کوروش جایگاهی نداشته و عددی نبوده بلکه شاهی بوده که با یهودی‌ها رابطه خوبی داشت. شاهی بوده که با یهودی‌ها ساخته پس ما هم باید با آن‌ها بسازیم؟ کوروش ساخته و پرداخته پهلوی است. اسم کوروش را هیچ کجا پیدا نمی‌کنیم، او را برای پیوند مردم ایران با یهود علم کردند. خیانت کردند و چندین هزار سال تاریخ ایران را بریدند و دور ریختند. برآیند حکومت هخامنشیان و ساسانیان این بود که مردم زیر پای پابرهنه‌ها له شدند.

برخورد با نوازندگان در رشت

 ما چقدر راجع به این واقعیت‌ها صحبت می‌کنیم؟ در رشت یک ویلون زن را زدند و نماینده، وزیر و استاندار در مورد آن اظهارنظر کردند و مسئله روز شد، مسئله‌ای که شعاع آن در همان شهر است اما ملی می‌شود. چقدر راجع به ماجراهایی به این عظمت همچون فروپاشی داعش گفت‌وگو می‌شود؟ این واقعیت‌ها فراموش شده و زدن ویلون‌زن موضوع روز می‌شود.

محمدرضا پهلوی فاسد بود

 محمدرضا پهلوی جنایتکار ده‌ها هزار نفر را به دلیل مخالفت زبانی به زندان انداخت. جوانان زیادی زیر شکنجه‌ها کشته شدند زیرا با انقلاب موافقت می‌کردند. انقلاب آمد و آزادی آورد، به گونه‌ای جوان دانشجوی سال دوم در مقابل رهبر انقلاب از ایشان انتقاد می‌کنند. روزنامه‌هایی که با پول بیت‌المال اداره می‌شوند، علیه ارزش‌های نظام می‌نویسند، دیگر چه آزادی می‌خواهند؟

محمدرضا پهلوی از نظر فساد جنسی به گونه‎ای است که اگر کسی در فاحشه‌خانه به دنیا بیاید، بزرگ شود و بمیرد و حرام‌زاده باشد، از محمدرضا پهلوی بهتر است. انقلاب ایران را از شر این اشرار، خاندان و مفسدان نجات داد و به انسانیت و اوج رساند. باید ببینیم که از کجا به کجا رسیدیم. جهشی و شگفت‌انگیز پیش رفتیم و با وجود اینکه چهل سال تحت فشار و توطئه بودیم، به هر جا که نگاه کنیم پر از افتخار است. نباید در چهل سالگی ساکت بنشینیم و باید بیان کنیم که مملکت چه داشته و اکنون کجاست. باید عظمت‌هایی را که انقلاب ایجاد کرده، بیان کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 4437