برانکو: لیست پرسپولیس در مغز من پنهان است + فیلم

دوشنبه،۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
برانکو: لیست پرسپولیس در مغز من پنهان است + فیلم

گروه ورزش - سرمربی کروات پرسپولیس در آستانه بازی مقابل ذوب آهن با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش در این دیدار حساس پرداخت.

پرسپولیس بعد از برد ارزشمند دقایق پایانی مقابل ماشین سازی در تبریز، اکنون در استادیوم آزادی باید به مصاف ذوب آهن برود. تیمی که با حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت خود اکنون یک دیدار ویژه را برابر سرخپوشان شکل خواهد داد.

برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری تیمش پیش از جدال با ذوب آهن در خصوص تقابل با علیرضا منصوریان گفت: بازی عقب افتاده ما با ذوب در پیش است. تیمی که با کیفیتی که از آن می شناسیم فصل را شروع نکرده. تیمی که به طور مستمر در لیگ قهرمانان حضور داشته و طبیعی است که از جایگاه فعلی نمی تواند راضی باشد. طبیعی بوده که تغییراتی در کادرفنی داشته و آقای منصوریان را به عنوان مربی باتجربه جذب کردند که هم در نفت و هم در استقلال عالی کار کرده است. این بازی را با انگیزه مضاعف بازی می کنند تا نقطه عطفی برای آنها در نیم فصل دوم باشد.

وی ادامه داد: ذوب مقابل حریفان قدر خوب بازی می کند و می دانیم که فردا یک بازی سخت در انتظار ماست. یک بازی عقب افتاده است و ما به دنبال سه امتیاز هستیم و به دنبال این هستیم که به نزدیک ترین فاصله به سپاهان و پدیده برسیم و این کار را هم خواهیم کرد.

برانکو در خصوص غایبان تیمش در این بازی گفت: در ترکیب ما برای بازی فردا ماهینی، انصاری، مصلح و سیامک نعمتی حاضر نخواهند بود. اما علیرغم همه این مشکلات اعتقاد صد درصدی به تیمم دارم که در تبریز هم مقابل ماشین سازی پتانسیل خود را نشان دادند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که نمایش ضعیف خط هجومی تیمش به دلیل اطمینان علیپور و گادوین منشا از جایگاه‌شان بوده و چرا به بازیکنان جوان که برابر ماشین سازی عملکرد خوبی داشتند فرصت بیشتری داده نمی‌شود گفت: بله با بخشی از صحبت ها موافقم که بازیکنان جوان مثل اسدی، سعید حسینی، طاهرخانی و شاید هم احسان حسینی فردا شانس بازی داشته باشد و خوشحالم از این بابت. از علیپور و منشا انتظارات بیشتری دارم که در جریان بازی موثر باشند. اما در ریتم بازی هایی که داشتیم و نتایجی که کسب کردیم سخت می توان انتظار داشت که بازیکنان جوان فرصت بیشتری برای بازی داشته باشند. اما اینکه از این به بعد شانس بازی خواهند داشت باید بگویم بله شانس دارند. خوشحالم که خیلی خوب پیشرفت داشتند و بیشتر خودشان را به نفرات اصلی تیم تحمیل می کنند.

سرمربی پرسپولیس در پایان در واکنش به سوالی درباره لیست ورودی تیمش و نیاز به جذب بازیکن پاسخ داد: ما به طور مستمر در حال تحقیق و آنالیز هستیم که کدام بازیکن می تواند در پرسپولیس بازی کند. نیاز داریم در خط دفاع به بازیکن جدید. لیست را بیخیال!

برانکو در شرایطی که خبرنگاری از او درباره لیست خروجی پرسش کرد با خنده گفت: لیست را کار نداشته باش و در شرایطی که به سر خود اشاره می کرد گفت: همه آن چیزی که می خواهی اینجاست!

انتهای پیام/

منبع: ورزش سه

کد خبر: 4498