فروش خودروهای فولکس واگن در دنیا رکورد زد

يکشنبه،۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

 گروه فناوری- گروه خودروسازی فولکس واگن علی رغم رسوایی خودروهای دیزلی تولیدی خود، توانست رکورد فروش سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ را بشکند.

میزان فروش خودروهای تولیدی فولکس واگن در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به ۱.۵۳ میلیون دستگاه رسیده است که این خود افزایش بی سابقه ای را در تاریخچه فروش این شرکت آلمانی رقم می زند.

این آمار چشمگیر فروش، حاصل آغاز جنگ تجاری میان دو کشور ایالات متحده آمریکا و چین بوده است؛ وگرنه کمتر کسی تصور می کرد یک شرکت پس از به بار آوردن یک رسوایی بزرگ حقوقی و زیست محیطی، بتواند باری دیگر به موفقیت و رکوردزنی در فروش دست یابد.

fwlkhs_wgn.jpg

چین به عنوان بزرگترین بازار خریدار خودروهای فولکس واگن شناخته می شود که ۸.۶ درصد نسبت به قبل بیشتر از آن استقبال شده است که در کل، عرضه خودروهای تولیدی این شرکت آلمانی بزرگ را بالا برده است.

این درحالی‌ست که فولکس واگن در آلمان، با ۰.۸ درصد کاهش فروش مواجه شده است که این نشان می دهد احتمالا آلمانی‌ها از خیانت در امانت این شرکت و همچنین رسوایی زیست محیطی و حقوقی فولکس واگن دلخورند و سعی کرده اند خودروهای آن را خریداری نکنند. البته دلیل دیگر آن نیز می تواند رشد قابل توجه فروش خودروهای برقی و الکتریکی و جایگزین نمودن آنها با وسایل نقلیه بنزینی و دیزلی باشد.

فولکس واگن که برندهای بزرگ و زیرمجموعه های لوکس سازی همچون سیات، اشکودا، لامبورگینی، بنتلی، پورشه و بوگاتی را در اختیار دارد، در حال حاضر تصمیم گرفته است برای افزایش سود عملیات یخود و همچنی محبوبیت خود در میان مردم و کشورهای مختلف، به چمع چند تولیدکننده برتر خودروهای برقی و الکتریکی لوکس جهان بپیوندد.

انتهای پیام/

کد خبر: 451