داستان تازه‌ی مورینیو؛ رسوایی اخلاقی پس از اخراج!

يکشنبه،۰۲ دي ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
داستان تازه‌ی مورینیو: رسوایی اخلاقی پس از اخراج!

گروه ورزشی-نشریه سان گزارشی در مورد رابطه پنهانی ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد با خانم  پرو کارتر رابینسون منتشر کرده است.

به گزارش پیام ایران، کمتر از یک هفته پس از اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد، روزنامه سان امروز برملا کرد که او رابطه‌ای مخفیانه داشته و این رسوایی اخلاقی دومین ضربه شدید به او در روزهای اخیر است. مربی پرتغالی که متاهل است و دو فرزند دارد، هشت سال پیش با خانم پرو کارتر- رابینسون ملاقات کرد و عکس‌هایی از آنها در تعطیلات موجود است.

مورینیو شنبه شب تلاش کرد که با اقدام قانونی مانع از انتشار این گزارش توسط روزنامه سان شود. این مربی 55 ساله در زمان هدایت منچستریونایتد هم با کارتر-رابینسون در ارتباط بوده. پرو 41 ساله که سابقه کار در شرکت آی.بی.ام. را دارد، مجرد است و در خانه‌ای 1.2 میلیون پوندی در شمال لندن زندگی می‌کند.

رسوایی+مورینیو

مورینیو 29 سال پیش با ماتیلده فاریا (ملقب به تامی)، دوست دوران نوجوانی‌اش ازدواج کرد و آنها یک پسر و یک دختر دارند. او اولین بار وقتی با خانم پرو ملاقات کرد که هدایت رئال مادرید (2013-2010) را بر عهده داشت. عکسی از آنها در سپتامبر 2010 منتشر شده. پرو در پاسخ به خبرنگار سان درباره رابطه‌اش با مورینیو گفت: «نمی‌دانم درباره چه چیزی صحبت می‌کنید.»

انتهای پیام/

کد خبر: 4851