جزئیات ماجرای عروس سوزی یک مادر شوهر

شنبه،۰۸ دي ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
جزئیات ماجرای عروس سوزی یک مادر شوهر

گروه جامعه - روز گذشته رئیس مرکز بهداشت بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه خبر داد که: زن دیشموکی توسط مادر شوهرش به آتش کشیده شد.

علی بخش فرامرزی با بیان اینکه زن فوت شده 16 ساله و متاهل بوده است، اضافه کرد: بین این زن با مادر شوهر مشاجره رخ می دهد. او پس از وقوع سوختگی به یکی از بیمارستانهای یاسوج منتقل می شود اما به علت درجه سوختگی بالا جان خود را از دست می دهد.

وی ادامه داد: طبق اظهارات این فرد قبل از فوت، مادر شوهر او را آتش زده است. قضیه هنوز مبهم است و دقیقا مشخص نیست، دستگاه قضایی و دادگاه باید در این خصوص نظر دهد.

فرامرزی عنوان کرد: این پنجمین مورد از نوع حوادث است که در بخش دیشموک اتفاق افتاده است و علت این خودسوزی ها نیز بیشتر اختلافات خانوادگی و فقر فرهنگی بوده است.

به گفته اهالی منطقه، این زن ۶ ماهه باردار بوده است. شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در حدود ۳۰۰ کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

سوزاندن عروس دیشموکی تاکنون محرز نشده است

سرهنگ جهان دیماز، خودکشی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: تا این لحظه دلیل یا مدرکی مبنی بر دیگر سوزی عروس دیشموکی برای پلیس محرز نشده است.

وی اظهار کرد: بنابراین تا این لحظه از نظر پلیس این عروس ۱۶ ساله خودسوزی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به بویرنیوز گفت: خودسوزی وجود دارد و معضلی است که چند باری اتفاق افتاده است اما ما دگرسوزی را تایید نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 4937