عمل تحسین برانگیز معلم فداکار برای دانش‌آموز سرطانی

دوشنبه،۱۰ دي ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
عمل تحسین برانگیز معلم فداکار برای دانش‌آموز سرطانی

گروه اجتماعی>استان ها- معلم فداکار شهرستان لالی از توابع خوزستان، کلاس درس را در خانه دانش آموز مبتلا به سرطان برگزار می‌کند تا او از نعمت تحصیل محروم نماند.

به گزارش پیام ایران، مصطفی فاریابی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی ضمن تایید این خبر، اظهار کرد: زهرا یکی از دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان لالی است. متاسفانه وی پس از طی یک دوره درمان سخت و طاقت‌فرسا، از ناحیه دو پای خود دچار معلولیت حرکتی شد و دیگر نتوانست به مدرسه بیاید.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت جلوگیری از بازماندگی از تحصیل دانش‌آموزان عنوان کرد: معلم خَیر زهرا روزانه به خانه این دانش‌آموز می‌رود تا به او آموزش دهد. 

مدیرآموزش و پرورش لالی اضافه کرد: معلم فداکار زهرا همه امکانات لازم از جمله میز، نیمکت، تخته وایت برد و لوازم التحریر را برای درس خواندن زهرا در خانه فراهم کرده است. این دانش آموز نیز با روحیه و تلاش مضاعف در حال یادگیری علم و دانش است.

فاریابی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای درمان این دانش‌آموز صورت گرفته است، خاطرنشان‌کرد: فرهنگیان خیر شهرستان لالی با راه‌اندازی یک پویش مردمی، همه هزینه‌های لازم برای درمان زهرا را فراهم کردند که این مبالغ در نهایت به خانواده وی تحویل داده شد.

وی در پایان گفت: مهمترین اولویت آموزش و پرورش لالی، ریشه کن کردن پدیده شوم بازماندگی از تحصیل است.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 4966