جانشین احتمالی منشا از کرواسی می‌آید؛ بودیمیر 193 سانتی متری

جمعه،۱۴ دي ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
جانشین احتمالی منشا از کرواسی می‌آید؛ بودیمیر 193 سانتی متری

گروه ورزش - ماریو بودیمیر نام مهاجم کرواتی است که از سوی برانکو ایوانکوویچ به باشگاه پرسپولیس معرفی شده و گفته می‌شود به زودی قرارداد او با این باشگاه امضا خواهد شد.

بودیمیر ۱۹۳ سانتیمتر قد دارد و تبحرش در امر سرزنی است. او در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه دیناموزاگرب است که این قرارداد تا پایان سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد.

بودیمیر در صحبت‌هایی که با برانکو داشته، تأکید کرده است مشکلی برای ترک تیمش و پیوستن به پرسپولیس ندارد. البته پرسپولیس برای جذب این مهاجم باید پول رضایت‌نامه‌اش را به دیناموزاگرب پرداخت کند.

این مهاجم ۳۲ ساله فصل پیش در تیم رودس کرواسی موفق شد ۱۵ گل در ۲۱ بازی به ثمر برساند و از این رو توجه تیم دیناموزاگرب را به خود جلب کرد. او در نیم‌فصل سپری شده موفق شده 15 گل در 7 بازی به ثمر برساند که دو گل در بازی‌های مقدماتی لیگ اروپا و یک گل در جام حذفی برای دیناموزاگرب بوده است.

جانشین احتمالی منشا از کرواسی می‌آید؛ بودیمیر 193 سانتی متری

مهاجم شماره 9 دیناموزاگرب قرار است در خط حمله پرسپولیس جانشین منشا شود.

قرار است اواسط این هفته کار انتقال بودیمیر به پرسپولیس نهایی شود تا او در اردوی قطر به جمع سرخپوشان ملحق شود. پرسپولیس روز سه‌شنبه این هفته برای برپایی اردویی دو هفته‌ای راهی دوحه خواهد شد.

انتظار می‌رود بودیمیر در پرسپولیس جانشین منشا شود که در لیگ هجدهم نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و با نهایی شدن این انتقال مهاجم نیجریه‌ای در فهرست فروش قرار می‌گیرد تا بخشی از هزینه خرید این بازیکن تامین شود.

جالب اینکه در سایت ویکی‌پدیا از حالا نام تیم بودیمیر پرسپولیس ذکر شده و شاید این نشانه‌ای باشد که این انتقال مراحل نهایی‌اش را طی می‌کند.

درباره رقم این انتقال احتمالی خبری در دسترس نیست، ولی سایت ترانسفرمارکت قیمت او را 600 هزار دلار ذکر کرده. البته ارقامی که در این سایت منتشر می‌َشود معمولا بالاتر از قیمت واقعی بازیکنان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 5036