جسد نوزاد 25 روزه ، طعمه تصادف ساختگی پدر

سه شنبه،۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

گروه جامعه - حوادث - پدری که برای دریافت دیه، جسد نوزاد 25 روزه اش را طعمه تصادف ساختگی کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ علیحسین رختیانی  در تشریح این تصادف ساختگی اظهار کرد: صبح امروز یک فقره سانحه خروج از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور راز به آشخانه به پلیس گزارش شد.
وی افزود: ماموران در صحنه حضور یافته و مشاهده کردند زن و مردی که حادثه خودروی آنان گزارش شده ادعا دارند نوزاد 25 روزه شان در حادثه جان خود را از دست داده است.
وی افزود: ماموران به این سانحه مشکوک شده و با بررسی های بیشتر، مشخص شد نوزاد شب گذشته جان باخته است و پدر و مادر برای دریافت دیه، فرزند خود را طعمه حادثه ساختگی کرده اند.
سرهنگ رختیانی افزود: متهمان در بازجویی های بعمل آمده اعتراف کردند که این کودک روز قبل بر اثر بیماری فوت کرده است و قصدشان از این اقدام دریافت دیه از بیمه بود.
فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند یادآور شد: پلیس با افرادی که بخواهند به هر دلیلی باعث ایجاد اخلال در اجرای قانون شوند برخورد می‌کند.
ساعتی قبل برخی کانال های استان فوت این نوزاد را ناشی از واژگونی خودرو اعلام کردند اما نیروی انتظامی در گفت و گو با ایرنا آن را تصادف ساختگی برای دریافت دیه ذکر کرد.

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

کد خبر: 510