بیمار سرشکسته ای که پایش جراحی شد!

سه شنبه،۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

گروه بین الملل - مردی با آسیب دیدگی در سر به بیمارستان مراجعه می کند. دکتر، جراحی پا انجام می دهد.غفلت های پزشکی، دیگر خیلی تعجب برانگیز نیستند. 

یک نمونه غفلت پزشکی در sushruta trauma که یک مرکز مجهز است و توسط دولت دهلی بنا شده است،  گزارش شد. یک جراحی بر روی پای بیماری انجام شده که سر او آسیب دیده بود.

 ویجندرا تیاجی به دلیل آسیب جزئی ای که در اثر تصادف به سرش وارد شد در مرکز تراموا پذیرفته شد ولی جراح،  بیمار را با یک مریض دیگر که پایش شکسته بود اشتباه گرفت.

آنکیت،  پسر ویجنرا می گوبد که جراح، سوراخ کوچکی برای گذاشتن آتل در پای راست پدرم ایجاد کرد. او بیهوش بود و متوجه اشتباه پزشک نشد و نتوانست هشداری به او بدهد.آنکیت پسر ویجنرا،  متوجه ی خطای جراح شده و آن را به اطلاع بیمارستان رسانده. این عمل جراحی در 19 آوریل ساعت 9:30 انجام شد و در عرض چند ساعت یک روش اصلاحی برای برداشتن پین از پای بیمار انجام شد.

مرکز پزشکی تروما گفته که یک کمیته برای رسیدگی به اتهامات و شکایات تشکیل شده است و یک اقدام انظباطی برای این اشتباه پزشک در نظر گرفته میشود و این پزشک از عمل جراحی بدون نظارت و سریع منع شده است.

پسر بیمار می‌گوید که پدرم هنوز هم بخاطر عمل جراحی سر درد و گرفتگی قفسه ی سینه دارد اما هنوز هم بدون کمک قادر به راه رفتن نیست با این وجود خانواده ی ما دنبال کار های قانونی و شکایت از دکتر نیستند.

دو سال پیش یک اتفاق مشابه در فورتیس شلیمر بغه رخ داد که طی آن جراح پای بیمار را به اشتباه جراحی کرد. این اتفاق شامل حال جوان 24 ساله ای شد که پای راست او شکسته بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 512