رسمی: پرسپولیس و بودیمیر توافق کردند

چهارشنبه،۱۹ دي ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
پرسپولیس و بودیمیر توافق کردند

گروه ورزش - باشگاه پرسپولیس با مهاجم دینامو زاگرب کرواسی به توافق نهایی رسیده است.

صبح امروز اعلام شد که باشگاه پرسپولیس پیش قراردادی برای ماریو بودیمیر ارسال کرده تا او بعد از ارزیابی و بررسی شرایط مد نظر سرخ پوشان، آن را امضاء کند و به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شود.

اکنون باشگاه پرسپولیس خبر داد با ماریو بودیمیر بر سر شرایط کلی قرارداد به توافق رسیده‌اند و پیش قرارداد بین طرفین نیز رد و بدل شده تا تنها عقد قرارداد نهایی بین آنها باقی بماند.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، ماریو بودیمیر با پرواز ساعت 16:05 فردا پنج‌شنبه زاگرب کرواسی را ترک خواهد کرد، حدود ساعت 23:30 به دوحه قطر می‌رسد و روز جمعه در تمرینات سرخ پوشان حضور پیدا می‌کند.

ماریو بودیمیر بعد از آغاز تمرینات خود با پرسپولیس، در تست‌های پزشکی شرکت می‌کند و بعد از پشت سر گذاشتن آن، قراردادش را نهایی خواهد کرد.

ماریو بودیمیر سال گذشته با ۱۴ گل زده، چهارمین گلزن برتر لیگ یک کرواسی شد و در این فصل هم نمایش خوبی در هشت بازی داشت و ۵ گل به ثمر رساند؛ ضمن اینکه او در یک مسابقه جام حذفی نیز به میدان رفت و یک گل زد.

این مهاجم کروات ۳۲ ساله یکی از گزینه‌های مد نظر برانکو ایوانکوویچ برای جایگزین کردن گادوین منشا بود که بعد از پذیرفتن شرایط و مبلغ پیشنهادی مد نظر باشگاه پرسپولیس، توافق اولیه خود را اعلام کرد و قرار است در تمرینات این تیم شرکت کند.

انتهای پیام/

منبع: ورزش سه

کد خبر: 5154