حمله مرگبار به گشت نیروی انتظامی در خوزستان

شنبه،۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

گروه جامعه - افراد ناشناس با حمله مسلحانه به یک خودرو گشت نیروی انتظامی در بندر امام خمینی، دو مامور را به شهادت رساندند.

سرهنگ قاسم پور معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان اعلام کرد: مقارن ساعت ۳۵ دقیقه بامداد شنبه گشت خودرویی سمند کلانتری ۱۳ بندر امام خمینی به سراکیپی ستوان یکم الله نظر صفری و رانندگی سرباز وظیفه محمدرضا رفیعی نسب در بلوار آیت الله خامنه ای شهر بندر امام خمینی جنب اداره برق در حال گشت زنی بوده که از سمت پشت و بغل سمت راننده مورد هدف تیر سلاح جنگی کلاش سرنشینان یک خودروی پژو خاکستری رنگ قرار گرفته و سرباز وظیفه فوق الذکر به شهادت رسید و ستوان یکم صفری جهت مداوای بیشتر به بیمارستان حاج معرفی بندرماهشهر انتقال یافت.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: متاسفانه تلاش تیم پزشکی موثر نبوده و وی بر اثر جراحات وارده به شهادت رسید. تلاش همه جانبه برای شناسائی و دستگیری عاملین این حادثه آغاز شده و تا حصول نتیجه ادامه دارد.

فرماندار شهرستان ماهشهر با اشاره به حمله به خودروی نیروی انتظامی در سربندر گفت: متأسفانه در این حمله دو سرنشین خودروی نیروی انتظامی که یک نفر از آنها سرباز و دیگری نیروی کادر بود، به شهادت رسیدند.

محسن بیرانوند اظهار کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز (شنبه، ۶ بهمن ماه) در خیابان اصلی سربندر (خیابان صدوقی) یک خودرو ناشناس، به خودروی نیروی انتظامی شهرستان که در حال گشت زنی بود، حمله می‌کند و سرنشینان این خودرو را به رگبار می‌بندد.

وی افزود: متأسفانه در این حمله دو سرنشین خودروی نیروی انتظامی که یک نفر از آنها سرباز و دیگری نیروی کادر بود، به شهادت رسیدند.

فرماندار شهرستان ماهشهر تصریح کرد: مراتب و شناسایی عاملان این حمله در دست بررسی است و در صورت نیاز جزئیات بیشتری از این حمله منتشر خواهد شد.

بیرانوند خاطرنشان کرد: موضوع اینکه حمله توسط عوامل و گروهک‌های تروریستی اتفاق افتاده است یا خیر توسط عوامل اطلاعاتی در دست بررسی است و هنوز جزئیات و اطلاعات دقیقی از این موضوع در اختیار من نیست.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کد خبر: 5505