قتل زنجیره‌ای مستأجران با کیک‌های سمی پیرزن صاحبخانه

شنبه،۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
قتل زنجیره‌ای مستأجران با کیک‌های سمی پیرزن صاحبخانه

گروه بین الملل- ​پیرزنی با خوراندن کیک‌های مسموم شده با قرص‌های خواب آور مستأجرانش را به قتل رساند.

به گزارش پیام ایران،  پلیس کالیفرنیا جزئیات تازه‌ای از یک پرونده جنایی کشف کرد که در آن یک پیرزن، مستأجرانش را با کیک سمی می‌کشت و اجسادشان را در حیاط پشتی خانه مدفون می‌کرد. 

این مادربزرگ که در سال ۲۰۱۱ فوت کرده است، با توجه به پرونده وحشتناکش به بدنام‌ترین قاتل سریالی کالیفرنیا آمریکا شهرت یافته است.

«دروتی پوئنته» همواره به کیک‌های خوش مزه‌اش شهرت داشت، اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد این مادربزرگ مهربان و آرام، قاتل باشد. «دروتی» کیک‌های مسموم خود را با قرص‌های خواب آور می‌پخت و به قربانیانش می‌خوراند وقتی آن‌ها بی‌حال می‌شدند با قرار دادن بالش بر بدن بی‌توانشان، آن‌ها را خفه می‌کرد.

مأموران پلیس پس از دستگیری این قاتل سریالی از پشت بوته‌های گل رز باغچه‌اش ۷ جسد بیرون کشیدند. قربانیان وی ظرف یک دهه به قتل رسیده‌اند. پرونده «دروتی» زمانی بازگشایی شد که در سال ۱۹۸۸ میلادی پلیس تحقیقات خود را پس از ناپدید شدن مستأجرش آغاز کرد تا اینکه بیل باغبانی وی تحویل اداره پلیس شد و کارآگاهان تصمیم گرفتند تا حیاط خانه را حفاری کنند و پس از کمترین جستجو جسد «لئونا کارپنتر» ۷۸ ساله یکی از قربانیانش پیدا شد و این سرآغازی بود برای کشف اجساد دیگر در باغچه خانه این پیرزن. با کشف اجساد، وی در دادگاه حضور یافت و به قتل ۹ تا ۱۵ نفر اعتراف کرد که همگی از مستأجرانش بودند.

اطلاعات پلیس نشان می‌دهد که در سال ۱۹۴۸ میلادی همسر «دروتی» او را ترک کرده و «دروتی» تنها شد، دو دخترش ازدواج کرده و از او دور شدند بار دیگر در سال ۱۹۵۲ میلادی دروتی با مردی اسکاتلندی به نام «اکسل جوهانسون» ازدواج کرد.

پرونده قطور این مادربزرگ قاتل نشان می‌دهد که انگیزه جنایت‌ها سرقت اموال و پول‌های مستأجران بوده و تبدیل به عادتی بیمارگونه شده بود. دروتی اتاق‌هایش را برای امرار معاش اجاره می‌داد، اما به نظر می‌رسید از میزان پول‌های دریافتی رضایتی نداشت.

انتهای پیام/

منبع: روزنامه ایران

 

کد خبر: 5526