رضا قوچان نژاد به قهرمان لیگ استرالیا پیوست

سه شنبه،۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

رضا قوچان نژاد به قهرمان لیگ استرالیا پیوست

گروه ورزش - نزدیک به دو ماه بود شایعات و گمانه زنی های فراوانی در خصوص پیوستن رضا قوچان نژاد به یکی از تیم های لیگ برتری به گوش می رسید.

حتی برخی منابع از توافق پنهانی این بازیکن دو ملیتی با تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال یا تراکتورسازی خبر دادند که هیچ کدام از این اخبار به تایید نرسید.

در شرایطی که باشگاه آپوئل در لیگ قبرس این اواخر نام ستاره ایرانی خود را در فهرست 18 نفره قرار نداد تا مشخص شود سرمربی ایتالیایی اعتقادی به بازی دادن به گوچی ندارد، شایعات پیرامون آینده این بازیکن دوست داشتنی و مشهدی فوتبال ایران بیشتر از قبل شد تا این که از چند روز پیش با انتشار خبری در سایت فاکس اسپورت همه نگاه ها به باشگاهی مطرح در استرالیا ختم شود.

اف سی سیدنی به عنوان قهرمان لیگ استرالیا و یکی از نماینده های این کشور در فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا در پی عقد قرارداد با گلزن سابق ایران و باشگاه های هیرنوین و آپوئل قبرس بود و در نهایت توانست این بازیکن را برای سفر به سرزمین کانگوروها مجاب کند. سفری 18 ماهه که سران باشگاه از آن به عنوان موفقیتی بزرگ در این پنجره نقل و انتقالاتی نام بردند.

بنا به اعلام رسانه های یونانی با موافقت دو باشگاه آپوئل و اف سی سیدنی گوچی در ابتدا با قراردادی قرضی و شش ماهه راهی سیدنی خواهد شد تا در صورت عملکرد مناسب این قرارداد در پایان فصل برای یک سال دیگر تمدید و دو باشگاه بر سر فروش قطعی این بازیکن به توافق نهایی برسند. سایت باشگاه اف سی سیدنی با انتشار پیامی برای خرید جدید ایرانی به گوچی خوشامد گفت و برای او در چالش جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

منبع: ورزش سه

کد خبر: 5570