رئیس مجلس از دستور رهبری برای اصلاح ساختار کشور در 4 ماه آینده خبر داد

چهارشنبه،۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
رئیس مجلس از دستور رهبری برای اصلاح ساختار کشور در 4 ماه آینده خبر داد

گروه سیاسی - علی لاریجانی ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری استان قم با تاکید بر ضرورت هم‌گرایی میان مسئولان عنوان کرد: باید راهبرد دشمن به ویژه آمریکا را در سطح جهانی علیه ایران به خوبی شناخت و در این شرایط وفاق ملی و وحدت را مورد توجه قرار داد.

به گزارش پیام ایران، لاریجانی افزود: تغییراتی را در منطقه شاهد هستیم و حوادثی مانند کنفرانس بازی‌های آمریکا و خروج از توافق هسته‌ای و برخی رفتارها علیه ایران نشان می‌دهد راهبرد آمریکا ایجاد فشار در فضای اقتصادی علیه ایران است تا مانع از توسعه و آبادانی شود.

وی تصریح کرد: آمریکا بر آن است تا ارتباطات ایران در صحنه بین‌المللی را کاهش دهد اما با خروج از توافق هسته‌ای عملاً در انزوا قرار گرفته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند با دامن زدن به اختلافات ایران با کشورهای دیگر زمینه منزوی کردن جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات آمریکایی‌ها، برگزاری کنفرانس‌هایی همچون کنفرانس لهستان است تا علیه ایران به عملیات روانی بپردازند.

لاریجانی گفت: باید توجه داشت که آمریکایی‌ها با اقدامات نابخردانه خود در جهت عصبانی کردن ایران گام برمی‌دارند و کنفرانس لهستان نیز یکی از راهبردهای آنان است زیرا در این کنفرانس نه مساله جنگ بررسی خواهد شد و نه مسائل دیگری مطرح می‌گردد بلکه هدف آنها تشدید فشارهای اقتصادی علیه ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی در چنین شرایطی با صبر و به کارگیری استراتژی آگاهانه در برابر مسائل ایستاده است. ما باید کشورهای بین‌المللی و منطقه‌ای را از اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها آگاه کنیم و این راهبردی مهم خواهد بود.

علی لاریجانی، رئیس مجلس در شورای اداری استان قم  گفت: رهبر انقلاب دستور اصلاح ساختار کشور را داده است.

وی گفت که حضرت آیت الله خامنه ای خواسته است که این اصلاح در مدت 4 ماه انجام شود

وی توضیح بیشتری درباره جزئیات دستور مقام معظم رهبری نداد اما اعلام کرد که وفاق داخلی و وحدت درونی یکی از الزامات مهم سیاست داخلی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 5710