فروش ۳۴۰ میلیونی «آشغال‌های دوست داشتنی» در دو روز نخست اکران

جمعه،۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
فروش ۳۴۰ میلیونی «آشغال‌های دوست داشتنی» در دو روز نخست اکران

گروه فرهنگ و هنر - پخش‌کننده فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» از فروش ۳۴۰ میلیون تومانی این فیلم در دو روز نخست اکران خود خبر داد.

سعید سعدی اظهار کرد: در دو روز نخست اکران «آشغال‌های دوست‌داشتنی» در ۳۳ سینما در تهران و شهرستان‌ها، فروش آن به ۳۴۰ میلیون تومان رسید.

او با تاکید بر این که تعداد سینماهایی که این فیلم را نمایش خواهند داد در روزهای آینده افزایش خواهند داشت، ادامه داد: همچنین در این دو روزِ اکران، نزدیک ۹۰ سانس فوق‌العاده در تهران برای این فیلم انجام شده است.

فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی محسن امیر یوسفی پس از ۶ سال توقیف، سرانجام از چهارشنبه ۲۴ بهمن روی پرده سینما جان گرفت. این فیلم که در سال ۹۲ ساخته شد، سرانجام به سرگروهی سینما «ایران» اکران شد.

بازیگران فیلم به ترتیب ورود عبارت‌اند از: شیرین یزدانبخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی. دیگر عوامل فیلم نیز؛ نویسنده کارگردان و تهیه‌کننده: محسن امیر یوسفی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دل‌پاک، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، صدابردار: محمود سماک‌باشی، صحنه و لباس: فریبا رهبر، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: پیام نبوتی، موسیقی: افشین عزیزی هستند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 5818