اشکهای اینیستا و خداحافظی او با بارسلونا

جمعه،۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

گروه ورزش - فوتبال جهان - آندرس اینیستا شماره 8 تیم بارسلونا و کاپیتان این تیم، با برگزاری کنفرانسی خبری، به طور رسمی اعلام کرد که در پایان این فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد.

به گزارش دیلی میل اینیستا در حضور ده ها خبرنگاری که خود را به سالن کنفرانس رسانده بودند گفت:« این کنفرانس برای این تدارک دیده شده تا اعلام کنم این آخرین فصل حضورم در بارسلونا خواهد بود. تصمیم بسیار سختی بود و شبانه روز به آن فکر کردم. مدام با خانواده درباره‌اش فکر کردیم. پس از 22 سال، می‌دانم که بازیکن بارسلونا بودن چه معنایی دارد. بارسا از نظر من بهترین تیم دنیاست. با تمام وجودم می‌دانم سال به سال در چنین تیمی بازی کردن به چه توانایی‌ای نیاز دارد. کاپیتان بارسلونا بودن را درک می‌کنم و مسئولیت‌هایی که بر عهده شما گذاشته می‌شود. »

اینیستا ادامه داد:« به این نتیجه رسیدم که امسال، آخرین فصل حضور من در این باشگاه است. باشگاهی که به من همه چیز داد. باشگاهی که از 12 سالگی به من خوش‌آمد گفته لایق این است که بهترین اینیستا را در اختیار داشته باشد اما می‌دانم که این اتفاق در آینده‌ای نزدیک شدنی نیست. چه فیزیکی چه ذهنی. »

کاپیتان بارسلونا گفت:« امروز روز بسیار دشواری برای من است چون همه عمرم را اینجا بوده‌ام و با خانه‌ام خداحافظی می‌کنم. قانون زندگی همین است و سال به سال ماندن در بالاترین سطح دشوارتر می‌شود. اینجا دوست دارم از بارسلونا و لاماسیا تشکر کنم چون هر چه به عنوان یک بازیکن و شخص دارم تقریبا از آنهاست. پیچیده است. از همه هم تیمی‌ها، کادر فنی، تدارکات و ... که هر روز در کنارشان بوده‌ام تشکر می‌کنم. »

انتهای پیام/

کد خبر: 583