انعقاد یک تفاهم‌نامه برای توسعه اقتصادی کیش

شنبه،۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
انعقاد یک تفاهم‎نامه برای توسعه اقتصادی کیش

گروه اقتصادی - شرکت سرمایه‎گذاری و توسعه کیش با هدف ظرفیت سازی برای رونق و آبادانی زیباترین جزیره ایران، تفاهم‎نامه‎ای با گروه مالی ملت  امضا کرد.

بر اساس تفاهم نامه که دیروز به امضا دکتر ناصر آخوندی مدیرعامل شرکت سرمایه‎گذاری و توسعه  کیش و دکتر علیرضا ابراهیم‎پور مدیرعامل گروه مالی ملت رسید، طرفین بر همکاری در حوزه‎های مالی و پولی تاکید و مقرر شد با هدف هم‎افزایی و ثروت‎آفرینی به عنوان شرکای کاری عمل کنند.

به گزارش وبسایت اقتصاد کارا براساس اين تفاهم نامه همكاري ، گروه مالي ملت در حوزه هاي خدمات بيمه اي، وصول مطالبات، تامين مالي، ليزينگ، معاملات كارگزاري و اعطاي اعتبار فعاليت خود را در جزيره كيش آغاز خواهدكرد و شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش نيز در حوزه خريد و فروش املاك  و اراضي، فعاليت‎هاي نمايشگاهي و همچنين معرفي فرصتهاي سرمايه گذاري خدمات متقابلي  ارائه خواهد كرد.

دکتر ناصر آخوندی مدیرعامل شرکت با اظهار خرسندی از دستیابی به این توافق، گفت: همه تلاش و تجربیات خود در صنعت و بازار پول و سرمایه را به کار خواهیم بست تا سرمایه‎گذاری در کیش در همه حوزه‎ها به لحاظ کمی  و کیفی رشد کند. به گفته وی، جزیره کیش علاوه بر استعداد گردشگری، قابلیت تبدیل شدن به هاب پولی و بانکی در منطقه و غرب آسیا را داراست.

انتهای پیام/

کد خبر: 5835