اجاره پشت بام و کانکس به مستاجران در تهران!

سه شنبه،۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۶
شکل جدیدی از حاشیه نشینی در کمین است

اجاره کانکس+پشت بام

گروه اجتماعی- برخی مشاوران مسکن می‌گویند گرانی بازار اجاره و خرید مسکن، شهروندان را به «کانکس نشینی» سوق داده، مناطق میانی و منطقه ۲۲ جزو لیستی است که آن‌ها برای این ادعایشان مطرح می‌کنند.

پشت بام فروشی پدیده نه چندان تازه‌ای است که از زبان شهردار منطقه ۲۲ تأیید می‌شود. علی نوذرپور با تأیید این پدیده در کلانشهر تهران از آن به عنوان یک حاشیه نشینی جدید نام می‌برد. به گفته او در برخی از مناطق ضعیف و کم برخوردار شهر تهران چنین موضوعی وجود دارد و مالکین قسمت پشت بام خود را به صورت یک اتاق به افرادی که معمولاً جزو دهک‌های پایین جامعه محسوب می‌شوند، اجاره می‌دهند.

او البته دو سال پیش هم این موضوع را در آستانه انتخابات شورای شهر مطرح کرده، اما در آن شرایط ظاهراً گوشی برای شنیدن وجود نداشته است. این ساختمان‌ها سبک، موقت و ناایمن هستند. اجاره هایشان هم بسته به نوع سازه و محدوده مسکونی متفاوت است. این پدیده بیشتر در ساختمان‌های دو و سه طبقه قدیمی رخ می‌دهد.

اجاره کانکس+پشت بام

پشت بام فروشی پدیده نه چندان تازه‌ای است که از زبان شهردار منطقه ۲۲ تأیید می‌شود.

علی نوذرپور با تأیید این پدیده در کلانشهر تهران از آن به عنوان یک حاشیه نشینی جدید نام می‌برد. به گفته او در برخی از مناطق ضعیف و کم برخوردار شهر تهران چنین موضوعی وجود دارد و مالکین قسمت پشت بام خود را به صورت یک اتاق به افرادی که معمولاً جزو دهک‌های پایین جامعه محسوب می‌شوند، اجاره می‌دهند. او البته دو سال پیش هم این موضوع را در آستانه انتخابات شورای شهر مطرح کرده، اما در آن شرایط ظاهراً گوشی برای شنیدن وجود نداشته است. این ساختمان‌ها سبک، موقت و ناایمن هستند. اجاره هایشان هم بسته به نوع سازه و محدوده مسکونی متفاوت است. این پدیده بیشتر در ساختمان‌های دو و سه طبقه قدیمی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع:نوداد

کد خبر: 5887