ظریف به خبر استعفای جمعی از دیپلمات‌های وزارت خارجه واکنش نشان داد

سه شنبه،۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
ظریف به خبر استعفای جمعی از دیپلمات‌های وزارت خارجه واکنش نشان داد

گروه سیاسی- ظریف گفت: استعفای من صرفا به منظور دفاع از شان و جایگاه وزارت خارجه در روابط خارجی بوده است.

محمد جواد ظریف در واکنش به خبر استعفای دیپلمات ها و مدیران وزارت امور خارجه در حمایت از ادامه کار او در این وزارتخانه گفت: امیدوارم استعفای بنده تلنگری برای بازگشت وزارت امور خارجه به جایگاه قانونی اش در روابط خارجی باشد.

به گزارش پیام ایران، محمد جواد ظریف در واکنش به خبر استعفای جمعی از دیپلمات ها و مدیران وزارت امور خارجه در صورت قطعی شدن استعفای خود اظهارداشت:« تاکید بنده به همه برادران و خواهران عزیز در وزارت خارجه و نمایندگی‌ها این است که با کمال صلابت وظایف خود در دفاع از کشور را دنبال کنند و از چنین اقداماتی بشدت پرهیز کنند».

وی تصریح کرد:«برای بنده خدمت در کنار شما افتخار بود و امیدوارم استعفای بنده تلنگری برای بازگشت وزارت امور خارجه به جایگاه قانونی اش در روابط خارجی باشد. از همه شما ممنونم.»

ظریف شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود نوشت: با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در 67 ماه گذشته بسیار سپاسگزارم.
ظریف ادامه داد: از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

 

کد خبر: 5981