آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۲ اسفند) +جدول

يکشنبه،۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۲ اسفند) +جدول

گروهه اقتصادی- قیمت لپ‌تاپ‌های مطرح برند‌های مختلف در بازار به تاریخ ۱۲ اسفند ۹۷ را در این خبر پیگیری کنید.

یکی از پرفروش‌ترین اقلام بازار فناوری در سراسر جهان، لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌آیند. شرکت‌های بزرگ بسیاری در حوزه تولید لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند و به همین دلیل در بازار رایانه‌های همراه شاهد تنوع بسیاری از نظر ظاهر، کارایی و البته کیفیت پردازشی لپ‌تاپ‌ها هستیم. در بازار ایران نیز شاهد حضور گسترده انواع لپ‌تاپ با برند‌های مختلف هستیم که طرفداران بسیاری دارند، در این گزارش، آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های بازار به تاریخ ۱۲ اسفند ۹۷ را مشاهده می‌کنید. بازار لپ‌تاپ در هفته‌ها جاری وضعیت آرامی را تجربه می‌کند و به جز نوسانات جزئی در قیمت اتفاق دیگر در بازار لپ‌تاپ رخ نداده است.

 ایسوس

شرکت ایسوس همواره به داشتن لپ‌تاپ‌ها متنوع، با کیفیت و گا‌ها گران قیمت معروف است، در چند سال اخیر مدل‌ها این شرکت به وفور در بازار ایران یافت می‌شوند و همواره از مدل‌ها پرفروش بازار هستند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+ایسوس

 لنوو

شرکت چینی لنوو با تولید لپ‌تاپ‌ها سری Ideapad و ThinkPad توانست خیلی زود خود را در بازار‌ها جهانی مطرح کند. مدل‌ها این شرکت مدت‌ها است که از پر فروش‌ترین مدل‌های بازار لپ‌تاپ به شمار می‌آیند. رضایت خریداران از کیفیت و قیمت این سری باعث محبوبیت این مدل موفق شده است. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+لنوو

 اپل

شرکت اپل محصولاتش کاملا اختصاصی است، لپ‌تاپ‌ها این شرکت نیز از پردازنده ساخت خود اپل و سیستم‌عامل این شرکت بهره می‌برند که موجب می‌شود هماهنگی و سرعت این لپ‌تاپ‌ها بسیار بالا برود. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+اپل

دل

شرک دل از قدیمی‌ترین نام‌های بازار لپ‌تاپ ایران به شمار می‌آید، یکی از مشخصات ثابت محصولات دل، طراحی مستحکم بدنه لپ‌تاپ است که در کنار قطعات با کیفیت، می‌تواند سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. مدل اینسپران این شرکت با تنوع بالا، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدات محبوب این شرکت محسوب می‌شود. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت دل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+دل

 اچ پی

دیگر برند تایوانی فعال در بازار رایانه‌های همراه ایران، شرکت ایسر است که شاید تنها به عنوان تولید کننده لپ‌تاپ شناخته می‌شود، اما این شرکت در کنار لپ‌تاپ، از تولید کنندگان مطرح تجهیزات شبکه و سرور و همچنین رایانه‌های رومیزی است. ایسر در سال ۲۰۱۸، پنجمین شرکت پرفروش رایانه‌های شخصی در جهان شناخته شد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اچ پی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+اچ-پی

 ایسر

لپ‌تاپ‌ها ایسر نیز از قدیمی‌ترین برند‌ها بازار ایران هستند که همواره مورد توجه خریداران بوده است. در شرکت با تولید سری اینسپایر نیز توانسته به یکی از مطرح‌ترین نام‌ها در بازار لپ‌تاپ‌ها میان رده باشد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+ایسر

 مایکروسافت

مایکروسافت در چد سال اخیر با خانواده سرفیس خود حضور قدرتمندی در بازار رایانه‌های همراه در جهان داشته است. این شرکت در بازار ایران نیز با مدل‌های مختلف سرفیس شناخته می‌شود، از ویژگی‌های اصلی مدل‌های سرفیس می‌توان به طراحی جذاب، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت بالا آن اشاره کرد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+مایکروسافت

 ام‌اس‌آی

شرکت تایوانی ام‌اس‌آی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان تجهیزات رایانه‌ای در جهان است که بیشتر به واسطه مادربرد‌های خود مشهور است. لپ‌تاپ‌ها این شرکت نیز با تنوع بالا و قیمت‌ها مناسب از محبوب‌ترین مدل‌ها بازار هستند. شرکت ام‌اس‌آی از معتبرترین شرکت‌ها تولید مادربرد نیز است و در ساخت مادربرد گیمینگ نیز سابقه طولانی دارد، همین مورد موجب شده تا لپ‌تاپ‌ها گیمینگ این شرکت نیز از مدل‌ها پرفروش بازار باشد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+ام-اس-آی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 6068