قتل خونین کارگر طمع‌کار در اسباب‌کشی دختر مجرد

يکشنبه،۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
قتل خونین کارگر طمع‌کار در اسباب‌کشی دختر مجرد

گروه اجتماعی>حوادث- ​کارگر یک شرکت باربری به خاطر درخواست دستمزد بیشتر با ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش پیام ایران، ساعت ۱۰ شب جمعه ۱۰ اسفند مأموران کلانتری ۱۸۱ عوارضی قتل پسر جوانی را در یکی از برج‌های غرب پایتخت به بازپرس کشیک قتل و تیم تحقیق اعلام کردند.

به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات آغاز شد و با حضور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران مشخص شد که پسر جوان کارگر یک شرکت باربری است که با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در تحقیقات از کارگران باربری یکی از آن‌ها گفت: خانمی برای حمل‌و‌نقل وسایل خانه‌اش با ما تماس گرفت. ما هم طبق درخواست وی به محل رفته و وسایل او را که فرنگیس نام داشت جا به جا کردیم. اما زمانی که وسایل را به برج آوردیم زن جوان سر قیمت و دستمزد با ما شروع به بحث کرد.

لحظاتی بعد هم پسر جوانی که دوست فرنگیس بود خودش را به برج رساند و به هواخواهی او با ما درگیر شد. ناگهان او چاقویی از جیبش بیرون آورد و ضربه‌ای به همکارم زد و از محل متواری شد. با اظهارات کارگر جوان مأموران به سراغ فرنگیس رفتند. دختر جوان گفت: ۱۵ روز قبل در اینستاگرام با پدرام آشنا شدم. می‌خواستم خودرو بخرم او به من مشاوره و راهنمایی می‌داد، اما همین موضوع کم‌کم به ابراز علاقه رسید.

او ادامه داد: من چند روز قبل آپارتمانی در این برج اجاره کردم و نیمی از وسایلم را هفته قبل به خانه آوردم و نیمی از آن را هم روز حادثه انتقال دادم. قرارمان این شد که دو کارگر و یک راننده برای دو ساعت بفرستد و ۳۰۰ هزار تومان دریافت کند. اما کارگر‌ها خیلی وقت تلف کردند و ۵ ساعتی طول کشید. بعد هم گفتند برای کارشان باید یک میلیون تومان به آن‌ها بدهم. اما من قبول نکردم و حتی با شرکت هم تماس گرفتم.

مسئول شرکت گفت: ما دخالت نمی‌کنیم و خودتان باید به توافق برسید. کارگر‌ها هم که از این موضوع باخبر شدند مابقی وسایلم را با بی‌دقتی جابه جا می‌کردند. در همین هنگام پدرام با من تماس گرفت.

من مشغول جر و بحث با کارگر‌ها بودم که پدرام از پشت گوشی صحبت‌هایمان را شنید. او به طرفداری از من خودش را به برج رساند و با آن‌ها درگیر شد.

با اظهارات دختر جوان، بازپرس جنایی دستور بازداشت پسر فراری را صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: روزنامه ایران

کد خبر: 6070