رئال مادرید 1 - آژاکس آمستردام 4، تحقیر رئال در برنابئو اینبار به دست آژاکس + فیلم خلاصه بازی

چهارشنبه،۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
پس از دو شکست متوالی برابر بارسا در مادرید؛
رئال مادرید 1 - آژاکس آمستردام 4، تحقیر رئال در برنابئو اینبار به دست آژاکس

گروه ورزش - تیم فوتبال رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا که 13 بار نیز فاتح این جام شده است با شکست عجیب 4 بر یک آن هم در خانه خودی به دست تیم یکدست و شایسته آژاکس آمستردام از راهیابی به مرحله یک چهارم بازماند.

به گزارش پیام ایران ، بعد از نتایج ضعیف رئال با سانتیاگو سولاری و دو باخت پی در پی در ال کلاسیکو برابر رقیب سنتی یعنی بارسا اینبار نوبت آژاکس بود تا قوهای سفید را در ورزشگاه خانگی خودشان شکست دهند.

این در حالی است که رئال توانسته بود در بازی رفت در آمستردام با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان باشد.

رئال مادرید 1 - آژاکس آمستردام 4، تحقیر رئال در برنابئو اینبار به دست آژاکس

رئالی‌ها پس از حذف از جام حذفی اسپانیا و امید نه چندان زیاد در لیگ و اختلاف 12 امتیازی با صدر تنها به لیگ قهرمانان امید داشتند اما نتوانستند از پس آژاکس بر بیایند و مقابل دیدگان هزاران تماشاگر خودی با شکستی تحقیرآمیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

گل‌های آژاکس را حکیم زیاش(7)، نرس(19)، دوشان تادیچ(62) و لاسه شونه(72) و تک گل رئال مادرید را آسنسیو(70) به ثمر رساندند.

رئال مادرید 1 - آژاکس آمستردام 4، تحقیر رئال در برنابئو اینبار به دست آژاکس

با این نتیجه احتمال برکناری سانتیاگو سولاری حتی پیش از پایان فصل قوت می گیرد و باید دید آینده تیم رئال با چه مربی‌ای خواهد بود.

گفتنی است رئال مادرید در نیمه نخست نیز مجبور به دو تعویض اجباری شد و واسکز و وینیسیوس جونیور به دلیل مصدومیت جای خودشان را به گرت بیل و آسنسیو دادند.

همچنین گل سوم آژاکس که به نظر می رسید قبل از آن توپ از خط طولی عبور کرده است توسط VAR سالم اعلام شد.

ناچو مدافع رئال نیز در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

کد خبر: 6107