علیخانی، عضو شورای شهر: آیین‌نامه طرح ترافیک خبرنگاران به شکلی بود که کسی نتواند آرم بگیرد

يکشنبه،۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

گروه اجتماعی- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: آیین‌نامه‌ای که شهرداری برای آرم طرح ترافیک خبرنگاران تهیه کرده بود به شکلی بود که کسی نتواند طرح بگیرد که اعضای شورا آن را اصلاح کردند.

محمد علیخانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر انصراف بعضی از گزینه‌های شهرداری تهران گفت: تاکنون هیچکدام از این افراد انصراف نداده‌اند و برای حضور در شهرداری تهران اعلام آمادگی کردند و اعضای شورا نیز تاکنون با تعدادی از آنها صحبت کرده‌اند.

وی درباره حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی دولت نیز گفت: آقای حجتی اعلام آمادگی کرده است و چون وزیر دولت است باید از دولت نیز اجازه بگیرد.

علیخانی بیان داشت: در بیرون از شورا شایعاتی وجود دارد که هیچکدام از آنها صحت ندارد. اعضا باید برنامه‌ کاندیداها را ببیند و در آن چارچوب مقایسه لازم را انجام دهد و گزینه‌های شهرداری نیز باید تیم خود را به کمیسیون‌های تخصصی معرفی کند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه  آیا فشارهای سیاسی برای انتخاب شهردار وجود دارد گفت: تاکنون  فشار سیاسی نبوده است و اعضای شورای شهر تهران دارند کار خود را انجام می‌دهند و جلسات هم‌اندیشی نیز همچنان برپا است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه توزیع آرم طرح ترافیک نیز گفت: در آیین نامه نمی‌توانیم تعداد آرم را مشخص کنیم و آیین‌نامه‌ای که برای آرم طرح ترافیک خبرنگاران ارسال کرده بودند به شکلی بود که کسی نتواند طرح بگیرد که اعضای شورا آن را اصلاح کردند و شهرداری مسئول آزار و اذیت مردم نیست و وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارد.

وی افزود: اینکه چشم‌مان را ببندیم سختگیرانه و غیراصولانه برخورد کنیم آسیب می‌بینیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان داشت: تعداد آرم طرح ترافیک را شورای شهر تهران و شهرداری کم نکرده است بلکه در شورای عالی ترافیک این موضوع تصویب شده است.

علیخانی افزود: ما متاسفانه مدیریت یکپارچه در شهرداری نداریم و این مشکلات ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 622