"نود" در ایستگاه پایانی!

دوشنبه،۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
"نود" در ایستگاه پایانی!

گروه ورزش -  برنامه ۹۰ به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیونی ایران در سال‌های پس از انقلاب به پایان خود نزدیک می‌شود.

به گزارش پیام ایران ، این برنامه که به تهیه کنندگی و مجری گری عادل فردوسی پور در آستانه 20 سالگی خود قرار دارد که از شبکه سه پخش می‌شود در گیرودار اختلاف نظر مجری برنامه با مدیر جدید و جوان این شبکه رو به خاموشی گذاشته است.

در ماه‌های اخیر نیز زمان های تخصیص داده شده به این برنامه با کاهش قابل توجهی همراه بوده است.

انتخاب عادل فردوسی پور به عنوان یکی از مجریان برتر سال ۹۷ در جشنواره جام جم که چند روز پیش برگزار شد زخم اختلاف را عمیق تر کرد.

فردوسی پور پس از دریافت تندیس جشنواره از فرصت استفاده کرد و ضمن اشاره به تعلق خود به رسانه ملی به طور تلویحی از مدیر شبکه سه انتقاد کرد.

او نظرسنجی های ساخته شده در مورد پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی را که در آن مسابقه "برنده باش" را پربیننده ترین برنامه سینما عنوان کرده‌اند نادرست خواند و این اقدام را خط قرمز خود دانست.

گفته می‌شود مدیریت شبکه سه در حال بررسی یکی از دو گزینه تعطیلی برنامه ۹۰ یا جایگزینی مجری دیگری نظیر محمدحسین میثاقی به جای عادل فردوسی پور است این در حالی است که  برنامه نود  نزد افکار عمومی با هویت او گره خورده است.

در آستانه سال نو،  صفحه اینستاگرام پژمان راهبر که از روزنامه نگاران شناخته شده حوزه ورزش است با یک عکس معنادار از عادل فردوسی پور حین دریافت تندیس جشنواره جام جم، با کلمه "پایان" بر نگرانی‌های موجود مبنی بر تعطیلی برنامه ۹۰ بار دیگر دامن زد.

"نود" در ایستگاه پایانی!

انتهای پیام/

کد خبر: 6289