افشای آرزوی جاه‌طلبانه دختر ترامپ جنجال آفرید

دوشنبه،۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶
افشای آرزوی جاه‌طلبانه دختر ترامپ جنجال آفرید

گروه بین الملل- ​دختر پرحاشیه رئیس‌جمهور آمریکا این بار با افشاگری نویسنده‌ای درباره روابط خانوادگی و تجاری او و همسرش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش پیام ایران، «ویکی‌وارد»، روزنامه‌نگار آمریکایی اخیراً کتابی گفتگومحور با عنوان «کوشنر و شرکاء؛ طمع، جاه‌طلبی و فساد» منتشر کرده است که ابعاد جدیدی از زندگی شخصی و تجاری ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا، و جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد کاخ سفید، را فاش می‌کند.

ایوانکا+ترامپ+همسرش

این کتاب هفته گذشته منتشر شده و نویسنده مدعی است که اطلاعات آن نتیجه گفتگوی خصوصی وی با ۲۲۰ تن از دوستان خانوادگی، مشاوران نزدیک جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ، و همچنین کارکنان و مقامات کاخ سفید است.

 تنش میان ایوانکا ترامپ و «استیو بنن»، استراتژیست سابق کاخ سفید، رقابت کوشنر و رکس تیلرسون، وزیر خارجه سابق که به استعفای هر دو آنها (بنن و تیلرسون) انجامید، افشای بخشی از طرح ضدفلسطینی موسوم به «معامله قرن» از جمله موضوعات جنجالی این کتاب است که تاکنون توجه رسانه‌های آمریکایی را به خود جلب کرده است.

در بخشی از این کتاب ضمن تشریح نفوذ بالای کوشنر و ایوانکا در کاخ سفید و سوءاستفاده از جایگاه‌شان در مسائل تجاری و خصوصی خود می‌نویسد «ملانیا ترامپ»، همسر رئیس‌جمهور آمریکا تنها کسی در حلقه نزدیک به ترامپ است که تاکنون در برابر جاه‌طلبی‌های ایوانکا ایستاده و پیروز شده است.

اما موضوعی که تاکنون بیش از همه توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده و به موضوعی جنجالی در بین کاربران رسانه‌های اجتماعی آمریکا تبدیل شده آرزوی دختر ترامپ برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و کسب عنوان رئیس‌جمهوری آمریکاست.

نویسنده به نقل از «گَری کوهن»، مشاور اقتصادی پیشین دونالد ترامپ در این باره می‌افزاید: «او (ایوانکا ترامپ) فکر می‌کند باید روزی در سمتِ رئیس‌جمهوری وارد کاخ سفید شود. ایوانکا تصور می‌کند به همان شیوه که خانواده کِندی‌ و  خانواده بوش سالها در سیاست و قدرت آمریکا حضور داشتند، خانواده ترامپ هم‌ می‌تواند. در واقع اکنون نوبت خانواده ترامپ است».

ایوانکا+ترامپ

افشای این آرزو و تا حدی تصمیم ایوانکا ترامپ موجب درگیری و جدال شدید بین طرفداران و مخالفان رئیس‌جمهور آمریکا در رسانه‌های اجتماعی شد. برخی این تصمیم ایوانکا که می‌خواهد نخستین زن رئیس‌جمهور آمریکا باشد را به تمسخر گرفتند، بعضی هم دفاع کردند، شماری نیز هشدار دادند که باید این آرزوی دختر ترامپ را جدی گرفت و در مقابل آن ایستاد.

انتهای پیام/

کد خبر: 6352