نیسان ایکس تریل 2018، شانزده اردیبهشت در ایران رونمایی می‌شود

يکشنبه،۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

گروه اقتصاد - خودرو - نماینده رسمی نیسان در ایران در نظر دارد تا به مناسبت رونمایی از محصول جدید نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸، به ۱۰۰ خریدار اول از مشتریان که به صورت نقدی از خودروهای این شرکت که شامل نیسان جوک و نیسان ایکس‌تریل است ، طی قرعه‌کشی که در مراسم رونمایی که در روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد، یک دستگاه خودروی نیسان جوک اسکای‌پک به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال به عنوان جایزه تقدیم کند.

به گزارش پیام ایران نیسان ایکس‌تریل، پرفروش‌ترین مدل شاسی‌بلندهای نیسان به تازگی مدل جدید خود را در بازارهای جهانی معرفی کرده است. شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، پس از عملکرد موفق مدل ۲۰۱۷ این خودرو، مدل ۲۰۱۸ نیسان ایکس‌تریل جدید را نیز همگام با بازارهای جهانی روز ۱۶ ماه اردیبهشت در کشور رونمایی و عرضه کند. همچنین پیش‌فروش این خودرو توسط این شرکت به تعداد و در زمان محدود از روز شنبه ۸ اردیبهشت آغاز شده است.

این مراسم به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام و وبسایت شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران و همین‌طور وبسایت آپارات در روز ۱۶ اردیبهشت پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 641