آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۹ فروردین) +جدول

دوشنبه،۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۹ فروردین) +جدول

گروه9 اقتصادی- قیمت لپ‌تاپ‌های مطرح برند‌های مختلف در بازار به تاریخ ۱۹ فروردین ۹۸ را در این خبر پیگیری کنید.

یکی از پرفروش‌ترین اقلام بازار فناوری در سراسر جهان، لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌آیند. شرکت‌های بزرگ بسیاری در حوزه تولید لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند و به همین دلیل در بازار رایانه‌های همراه شاهد تنوع بسیاری از نظر ظاهر، کارایی و البته کیفیت پردازشی لپ‌تاپ‌ها هستیم. در بازار ایران نیز شاهد حضور گسترده انواع لپ‌تاپ با برند‌های مختلف هستیم که طرفداران بسیاری دارند، در این گزارش، آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های بازار به تاریخ ۱۹ فروردین ۹۸ را مشاهده می‌کنید. در حال حاضر که روز‌های ابتدایی سال ۹۸ را طی می‌کنیم بازار لپ‌تاپ در وضعیت آرامی به سر می‌برد و شاهد تغییرات در قیمت محصولات نیستیم.

شرکت ایسوس

کیفیت لپ‌تاپ‌های ایسوس همواره مد نظر خریداران این محصولات در بازار بوده و به همین دلیل است که برند ایسوس تولیدات محبوب و پرفروشی دارد. در حال حاضر سری ویوو بوک و زن بوک ایسوس شامل مدل‌های متنوع و اکثرا مقرون‌به‌صرفه‌ای است که می‌تواند رضایت خریداران را جلب کند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+ایسوس

شرکت لنوو

لنوو در سال‌های اخیر با حضور گسترده در بازار ایران به یکی از برند‌های قدرتمند و پرطرفدار تبدیل شده که محصولات پرفروشی را تولید و روانه بازار می‌کند. اگر شما قصد خرید لپ‌تاپی با ارزش خرید بالا هستید قطعا مدل‌های لنوو میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در بازار لپتاپ  در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

 

 شرکت اپل

مک بوک پرو و مک ایرهای اپل با قدرت بالا و استفاده از سیستم عامل اختصاصی و پرسرعت یکی از برترین مدل‌های بازار به شمار می‌آیند. اپل در طراحی و کارایی این تولیدات خود دقت زیادی به خرج داده و محصولی بالارده و باکیفیت را تولید کرده که خریداران حاضر‌اند هزینه بالایی برای خرید آن پرداخت کنند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+اپل

 شرکت دل

شرکت دل از معتبرترین برند‌های حوزه تولید رایانه‌های همراه به شمار می‌آیند که با سال‌ها سابقه و فعالیت در بالاترین رده و ثبات در کیفیت محصولات توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و محصولات پرفروشی را به بازار عرضه کند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت دل در بازار را مشاهده می‌کنید:

 

 شرکت اچ پی

شرکت اچ‌پی در حال حاضر مدل‌های متنوعی را به بازار عرضه کرده که هر کدام مشخصات، رنج قیمتی و کیفیت متفاوتی دارند. این شرکت در تلاش است با تولید رایانه‌های همراه در سطوح مختلف، رضایت خریداران را مختلف را جلب نماید. سعی در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اچ پی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+اچ-پی

 شرکت ایسر

ایسر با تولید سری اسپایر در مدل‌ها و نسخه‌های متفاوت توانسته تنوعی بالا در محصولات خود ایجاد کند که خریداران را با هر بودجه مالی راضی به خرید لپ‌تاپ‌های ایسر می‌نماید. مدل‌های سری اسپایر با تنوع در پردازنده، حافظه رم، کارت گرافیک و حافظه داخلی از کیفیت بالایی برخوردار‌ند و ارزش خرید بالایی دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+ایسر

 شرکت مایکروسافت

لپ‌تاپ‌های قدرتمند سرفیس با طراحی زیبا و کیفیت بالا از ابتدا فروش خوبی را تجربه کردند و به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های بازار شناخته می‌شوند. سری سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس لپ‌تاپ ۲ در اندازه‌های متفاوت و نسخه‌های مختلف مناسب کار‌های سنگین و حرفه‌ای هستند و تمامی نیاز‌های کاربر را برآورده می‌کنند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+مایکروسافت

شرکت ام‌اس‌آی

شرکت ام‌اس‌آی علاوه بر مادربرد‌های گیمینگ قدرتمند، در تولید رایانه‌های همراه گیمینگ نیز تبحر بالایی دارد و طراحان این شرکت توانستند لپ‌تاپ‌های باکیفیتی را روانه بازار کنند. تولیدات ام‌اس‌آی به دلیل تجهیز شدن به قطعات بالارده و پرقدرت به طور معمول قیمت بالایی دارند و تهیه آن تنها برای طرفداران لپ‌تاپ‌های گیمینگ توجیه اقتصادی دارد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+ام-اس-آی

انتهای پیام/

گزارش از عبدالله مطیع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 6539