صحبت‌های برانکو درباره آینده‌اش با پرسپولیس

جمعه،۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
صحبت‌های های برانکو درباره آینده‌اش با پرسپولیس

گروه ورزشی- سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با شاگردان علی دایی با انتقاد از تقویم لیگ برتر از غیبت بازیکنانش در بازی با سایپا سخن گفت.

به گزارش پیام ایران، پرسپولیس فردا شنبه ساعت 19 میزبان سایپا است. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی قرمزها امروز با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره این تقابل حساس گفت: «ابتدا به بازیکنانم بابت پیروزی مقابل الاهلی تبریک می گویم. هم‌چنین از هواداران هم تشکر می کنم، آن ها در دربی سنگ تمام گذاشتند. فردا اما یک بازی جدید است و فرصت جشن گرفتن نداریم.»

او درباره بازی مقابل سایپا افزود: «سایپا تکلیفش را روشن کرده و در حاشیه امنیت است. آن ها نمی‌توانند امیدوار باشند که به رده‌های بالای جدول دست پیدا کنند و این بزرگترین خطر برای ماست. زیرا آنها تحت فشار نیستند. مقابل استقلال هم سایپا تا دقایق آخر برای پیروزی تلاش کرد. اصلا به این فکر نخواهم کرد که بازی آسانی است. بازی بسیار سخت است. هیچ وقت بازی ساده‌ای مقابل سایپا نداشته‌ایم. درباره دایی بارها حرف زدم. او برنده متولد شده و این خصلت را در زندگی شخصی و ورزشی‌اش دارد و به همین دلیل موفق است.»

برانکو از برنامه فشرده پرسپولیس انتقاد کرد: «متاسفانه و غمگینانه باید بگویم که فرصت زیادی  برای تمرین نداریم. در مقایسه با بازی با الاهلی مصلح و نوراللهی با ما نیستند و تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت. امید خیلی خوب با ما کار می‌کند اما در لیست بازی با سایپا قرار ندارد ولی حتما در لیست بازی با ذوب‌آهن قرار خواهد گرفت.»

برانکو در نهایت به قراردادش با پرسپولیس اشاره کرد: «من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در فوتبال قرارداد معنای خاصی ندارد. نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد. من از کار با تیم و بازیکنانم لذت می‌برم. اما نمی‌دانم بعد از شاید شش ماه بعد در فوتبال قرار است چه اتفاقی بیفتد. همه چیز در فوتبال سریع اتفاق می‌افتد. خوشحالم که هواداران به موفقیت تیم خوش‌بین هستند.»

انتهای پیام/

کد خبر: 6602