صحنه باورنکردنی که سگ وفادار رقم زد +فیلم

شنبه،۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
صحنه باورنکردنی که سگ وفادار رقم زد +فیلم

گروه بین الملل - پس از مرگ مرد میانسال در اثر برخورد با یک قطار عبوری، سگ او صحنه‌ای عجیب را رقم زد.

پس از آنکه " ویکتور رینا وازکوئز" در اثر برخورد با قطار جانش را از دست داد سگ او نه تنها صحنه حادثه را ترک نکرد، بلکه تا رسیدن ماموران قطار و پلیس در کنار جسد صاحبش دراز کشید.

ویدئویی که توسط یکی از ماموران و با کمک تلفن همراه تهیه شده است این حیوان را در حالی که در کنار جسد صاحبش دراز کشیده و خوابیده است نشان می‌دهد.

قربانی که گفته می‌شود در اثر مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت در اثر برخورد با یک قطار در خطوط راه آهن منطقه " مانتمورلوس" در ایالت نوئوو لئون واقع در شمال شرقی مکزیک جانش را از دست داده بود.

این حادثه در ساعات اولیه صبح رخ داد. ماموران ایستگاه قطار این سگ را در کنار جنازه صاحبش در حالی که دراز کشیده بود پیدا کردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی مکزیک ماموران پس از آنکه موفق به دور کردن این سگ از جنازه شدند توانستند جسد را به سردخانه منتقل کنند. بنا به این گزارش حین انتقال جسد این سگ به ماموران پلیس و پرسنل اورژانس پزشکی حمله ور شده بود. بنا به ادعای افراد محلی قربانی معتاد به الکل بود و این سگ حدود چند سال بود که با او زندگی می‌کرد.

در حالی که هنوز مشخص نیست آیا این سگ به پناهگاه حیوانات منتقل شده است عده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواستار سرپرستی این حیوان باوفا شدند. انتشار ویدئوی مذکور در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران با نام Marychuy Zamarron در کامنتی نوشت: " چیز‌هایی زیادی هستند که ما باید از حیوانات بیاموزیم و حالا من در شگفتم که واقعا چی کسی حیوان صفت است. ما یا آنها؟ "/yjc

کد خبر: 6612