روزهای خوب برای فعالان بازار پول و سرمایه در کیش

چهارشنبه،۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
با تغییر و تحولات و انتصاب معاون جدید سرمایه‎گذاری صورت می‎گیرد
روزهای خوب برای فعالان بازار پول و سرمایه در کیش

گروه اقتصاد - انتصاب یکی از مدیران  موفق و باسابقه  حوزه صنعت، سرمایه‎گذاری و اقتصاد، به سمت معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش موجب  توجه و خوشحالی مدیران و فعالان بازار و پول و سرمایه شد.

به گزارش خبرنگار پیام ایران، طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر ناصر آخوندی به عنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه‌‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

در حکم خطاب به «ناصر آخوندی» ضمن اشاره به شایستگی و تجربیات ارزنده نامبرده ، با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری منصوب گردیده و ابراز امیدواری شده تا درسال «رونق تولید»، گام‎های موثری در این زمینه برداشته شود.

گفتنی است براساس این حکم، دکتر ناصر آخوندی همزمان با سرپرستی معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش را نیز برعهده دارد. وی در مدت کوتاه تصدی شرکت سرمایه‎گذاری و توسعه کیش، اقدامات ارزشمندی برای اصلاح رویه‎ها، افزایش دارایی و درآمدزایی این شرکت انجام داده است. بازتعریف نقش شرکت سرمایه‎گذاری و توسعه کیش برای تبدیل این جزیره به هاب مالی و پولی منطقه و پیشبرد برنامه‎های کلان برای رونق گردشگری در کیش از جمله اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت جدید شرکت است.

تبدیل شرکت از سهامی خاص به سهامی عام و انجام امور قانونی برای ورود به فرابورس نیز از دیگر تحولات مثبت صورت گرفته در دوره کوتاه مدیریت جدید است.

دکتر آخوندی در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما اظهار داشت: با رویکرد سازنده دولت محترم تدبیر و امید ، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در تلاشیم تا آهنگ رشد و توسعه پایدار در کیش به سطح مطلوبتری رسیده و شرایط برای سرمایه‎گذاری و رونق و آبادانی کیش مهیاتر از گذشته باشد.

 وی افزود: جزیره کیش با ظرفیت‎های بالقوه و بالفعل خود، می‎تواند نقش بسیار پررنگ تری در اقتصاد ملی و منطقه‎ای ایفا نماید. وجود معافیت‎های قانونی ،تسهیلات سرمایه‎گذاری و نگاه جدید حاکم بر مدیریت سازمان، فرصت ممتازی برای بنگاههای اقتصادی و علاقمندان مشارکت در طرح‎ها و ایده‎های نوآورانه و جدید در این جزیره را فراهم آورده است. سازمان منطقه آزاد با رویی گشاده آماده مذاکره با فعالان اقتصاد و بازار برای انجام طرح‎های اثرگذار در جزیره کیش است.

وی در ادامه گفت: تلاش‌مان این است با شفافیت، توجه به اثربخشی، تبدیل دارایی غیر بازده به بازده، جذب سرمایه و افزایش کارایی، شرایط خوبی برای جذب سرمایه فراهم کنیم.

دکتر ناصر آخوندی افزود: جزیره کیش محل مناسبی برای جذب سرمایه است باید با ایجاد سیستمی آنلاین و حذف وابستگی امور به اشخاص، امکان دسترسی به اطلاعات، سوابق واهداف را برای مسئولان و سرمایه‌گذاران میسر کنیم. برنامه بلندمدت باید به تبع شرایط مورد بازنگری قرار گیرد و انجام همه این امور نیازمند کارتیمی و همکاری جمعی است که امیدوارم با مشارکت همه دست‌اندرکاران دراجرای امور و دستیابی به اهداف موفق باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 6689