آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 3 اردیبهشت) +جدول

دوشنبه،۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۲ اردیبهشت) +جدول

گروه اقتصادی- ​قیمت لپ‌تاپ‌های مطرح برند‌های مختلف در بازار به تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۸ را در این خبر پیگیری کنید.

 رایانه‌های شخصی دیگر مثل سابق پرطرفدار نیستند و حالا رایانه‌های همراه جای اینگونه تولیدات را گرفته‌اند. لپ‌تاپ‌ها به دلیل قابل حمل بودن، درصد زیادی از نیاز‌های کاربران را رفع می‌کنند و موجب می‌شود اطلاعات خریداران در هر محلی در دسترس باشد. اجرای پروژه‌های مختلف، کنفرانس‌ها و انجام کار در خارج از خانه، برترین ویژگی است که رایانه‌های همراه را محبوب ساخته است. در این گزارش، آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های بازار به تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۸ را مشاهده می‌کنید. در دو هفته اخیر قیمت لپ‌تاپ‌ها با کاهش چند صد تومانی همراه بوده است، این کاهش قیمت در برخی مدل‌ها بیشتر و در برخی مدل‌ها کمتر رخ داده است.

*قیمت‌ها به تومان است*

شرکت ایسوس

شرکت با سابقه ایسوس همواره جزو برترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات رایانه‌ای به شمار می‌آمده و هنوز هم یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان این نوع اقلام است. این شرکت لپ‌تاپ‌های باکیفیتی تولید می‌کند که جزو پرفروش‌ترین مدل‌های بازار به شمار می‌آیند.در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+ایسوس

 شرکت اپل

شرکت اپل محصولاتش کاملا اختصاصی است، لپ‌تاپ‌ها این شرکت نیز از پردازنده ساخت خود اپل و سیستم‌عامل این شرکت بهره می‌برند که موجب می‌شود هماهنگی و سرعت این لپ‌تاپ‌ها بسیار بالا برود. در حال حاضر مدل MacBook Air MQD32 یکی از ارزان‌ترین مدل‌های این شرکت است و فروش خوبی دارد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+اپل

 شرکت دل

نام دل با استحکام و کیفیت گره خورده است، لپ‌تاپ‌های این شرکت حضوری طولانی در بازار ایران داشتند و پس از گذشت سال‌های طولانی هنوز جزو پرطرفدارترین برند‌های بازار لپ‌تاپ ایران به شمار می‌آیند. در حال حاضر مدل‌های سری جی، وسترو و اینسپران از مطرح‌ترین مدل‌های این شرکت هستند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت دل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+دل

 شرکت اچ‌پی

اچ‌پی در حال حاضر مدل‌های میان‌رده با کیفیتی در بازار دارد، سری پرو بوک و پاویلیون به همراه دیگر مدل‌های متنوع این شرکت به دلیل قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب، فروش خوبی در بازار دارند. اچ‌پی به واسطه رضایت بالا خریداران به یکی از محبوب‌ترین برند‌های بازار شناخته می‌شود. سعی در در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اچ پی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+اچ-پی

 شرکت ایسر

از برند تایوانی فعال در بازار رایانه‌های همراه ایران، می‌توان شرکت ایسر را نام برد. مدل Aspire توانسته با ارائه امکانات خوب و قیمت عالی طرفداران زیادی  را جلب کند. مدل‌های 14 اینچی Swift 3 نیز با امکاناتی مانند پردازنده i7 به تدریج محبوبیت خود را به دست آورده اند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+ایسر

 شرکت مایکروسافت

سری لپ‌تاپ سرفیس مایکروسافت نزدیک به ۴ سال است که تولید می‌شود و از همان ابتدا با تجهیز شدن به سخت افزار قدرتمند و بهره بردن از ساختار مناسب، به یکی از مدل‌های پرفروش بازار تبدیل شدند. سرفیس‌های مایکروسافت از لپ‌تاپ‌های بالا رده بازار محسوب می‌شوند که برای کاربران حرفه‌ای تولید شده‌اند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+لپ-تاپ+مایکروسافت

شرکت ام‌اس‌آی

شرکت ام‌اس‌آی علاوه بر تولید تجهیزات سخت افزاری سابقه طولای در تولید رایانه‌های شخصی دارد، مدل‌های این شرکت بیشتر در دسته لپ‌تاپ‌های گیمینگ و بالارده قرار می‌گیرد و به طور معمول قیمت بالایی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

qymtlp-tpm-s-ay_1.jpg

انتهای پیام/

گزارش از عبدالله مطیع

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

کد خبر: 6736