شناسایی و دستگیری باند ۵ نفره‌ سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو

جمعه،۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
شناسایی و دستگیری باند ۵ نفره‌ سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو

گروه اجتماعی- ​جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند ۵ نفره‌ سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو خبر داد.

به گزارش پیام ایران، سرهنگ کارآگاه داود فرد جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد لوازم و محتویات داخل خودرو از اواخر سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ در سطح شهر تهران، دستگیری اعضای باند سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو در دستور کار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی توسط کارآگاهان مجرب اداره بیستم در اردیبهشت ماه سال جاری، هر پنج عضو این گروه از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو، پس از شناسایی مخفیگاهشان در کرج و تهران طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه، مقادیر رینگ و لاستیک خودرو، جک، جعبه ابزار و غیره کشف و توقیف شد که یکی از اعضای این باند خانمی ۳۶ ساله که به بیش از ۳۰۰ فقره سرقت داخل خودرو متعرف شده است.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف اعضای این باند به ده‌ها فقره سرقت داخل خودرو بیان داشت: اعضای این گروه از سارقان با شکستن شیشه‌ خودرو‌ها و یا تخریب درب خودرو و صندوق عقب، قبل ظهر و نیمه شب در نقاط خلوت اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو‌ها کرده و پول حاصله از فروش اموال مسروقه را صرف خوشگذرانی و مسافرت به شمال کشور و هزینه مواد و غیره می‌کردند.

وی با اشاره به سرکردگی این باند توسط جوانی ۳۵ ساله به نام داریوش با داشتن سوابق متعدد کیفری، گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش ۸۰۰ فقره سرقت از اواخر سال ۹۷ در محدوده غرب شهر تهران اعتراف کردند و اظهار داشتند اموال مسروقه را به ۳ نفر مالخر می‌فروخته اند.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به صدور قرار قانونی برای متهمان پرونده از سوی مقام محترم قضایی سارقان جهت تحقیقات تکمیلی و دستگیری مالخران و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 6893