بهنام صفوی که بود؟+ جزییات درگذشت

دوشنبه،۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
بهنام صفوی+فرزندش

گروه فرهنگ و هنر- ​در این گزارش زندگینامه کوتاهی از بهنام صفوی خواننده فقید موسیقی پاپ کشورمان را بخوانید.

به گزارش پیام ایران، بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ ایرانی متولد ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیراز بود. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران بود. موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری ساز‌های کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.

وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد. بهنام صفوی  یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایران است و طرفداران زیادی دارد. نام‌های هنری که به او داده‌اند عبارتند از «پسر مودب موسیقی ایران»، «سلطان آرامش» و... .

 

bhnm-sfwykhwdkhy.jpg

بهنام صفوی+همسرش

وی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغزی شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجرا‌های زیادی را هم برگزار نمود.

بهنام صفوی+فرزندش

 

چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پروفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی مجدد قرار گرفت. بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و تا امروز دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می داد.

طبق آن چه مدیر برنامه های بهنام صفوی اعلام کرد در پنجاه روز اخیر، به دلیل شیمی درمانی دچار ضعف شدید بدنی و تنگی نفس شده بود. وی که اخیرا به دلیل آلودگی هوا در اصفهان زندگی می کرد، بارها به بیمارستان منتقل و مجدد مرخص می شد. در نهایت این خواننده جوان در سن ۳۶ سالگی پس از سال ها تحمل بیماری صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

bhnm-sfwybymrstn.jpg

 

علت مرگ از زبان مدیر برنامه

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی تاکید کرد که این هنرمند اخیرا مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خونش هم پایین آمده بود و حدود یک ساعت و نیم پیش درگذشت.

رضا فوادیان مدیر برنامه‌های بهنام صفوی درباره وضعیت بیماری صفوی و علت درگذشت او گفت: «بهنام از آبان پارسال و پس از عمل جراحی دومش که در آلمان توسط پرفسور سمیعی انجام شد، حال جسمانی‌اش وخیم شد و به بیمارستان احسان منتقل شد. او تا اوایل اسفند در بیمارستان بستری بود.»

او ادامه داد: «او سپس با همان شرایط ای سی یو به منزل منتقل شد و حدود ۲۰ روز پیش بنا به شرایط آب و هوای تهران و همچنین حضور پدر و مادرش در شاهین شهر، به اصفهان منتقل شد.»

فوادیان همچنین بیان کرد: «بهنام این روزها مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خون او هم پایین آمده بود، به همین دلیل در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و متاسفانه یک ساعت و نیم پیش درگذشت.»

او درباره زمان برگزاری مراسم تشییع و یادبود این هنرمند، هم گفت: «هنوز زمان برگزاری مراسم تشییع او مشخص نیست و تا عصر اعلام خواهد شد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 6920