جام جدید لیگ برتر؛ تا همیشه در ویترین پرسپولیس!

جمعه،۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

گروه ورزش - تیم پرسپولیس تهران با قهرمانی در لیگ برتر، جام جدید این مسابقات را برای همیشه به ویترین باشگاه خود برد.

جام جدید لیگ برتر؛ تا همیشه در ویترین پرسپولیس!

جام جدیدی که برای قهرمان لیگ شانزدهم طراحی شد، چهارمین جام مختلف لیگ برتر فوتبال ایران است. پرسپولیسی ها در حالی توانستند این جام را برای سومین بار فتح کنند که پیش تر 9 بار هم جام های دیگر در لیگ های سراسری را به دست آورده بودند.

باتوجه به اعلام سازمان لیگ، هت تریک در قهرمانی سبب شد تا این جام برای همیشه در ویترین افتخارات این باشگاه قرار گیرد. همچنین جام اصلی که درصد طلای بیشتری دارد نیز به قرمزها خواهد رسید. سه سال پیش فتاحی در این خصوص گفته بود: از این جام می خواهیم طرحی بزنیم که در صد طلای بیشتری داشته باشد و آن را پیش خود نگه می داریم؛ درصورتی که تیمی بتواند سه بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند، جام اصلی را به آن تیم می دهیم.

فتاحی سال پیش در مراسم قرعه کشی لیگ هجدهم نیز گفت: دو سال است از این جام جدید رونمایی شده که در هر دوسال پرسپولیس آن را مال خود کرده و اگر امسال برای بار سوم پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ برتر شود، این جام را به خانه خواهد برد و برای فصل بعد جامی جدید طراحی خواهد شد.

این موضوع بی تردید افتخار بزرگی برای سرخ ها به حساب می آید و البته سازمان لیگ را دچار چالش جدیدی می کند. آن ها حالا باید جام جدیدی را برای لیگ نوزدهم طراحی کنند.

انتهای پیام/

منبع: ورزش سه

کد خبر: 6956