ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در محور کندوان و هراز/ محور کندوان دوطرفه شد

چهارشنبه،۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

گروه استان ها- مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده سه‌راه سنگ‌چال تا گزنک، لاسم و تونل تکاور محور هراز از مسیر جنوب به شمال به‌صورت نیمه‌سنگین است.

محسن هاشمی در ساری درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در  محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده سه‌راه سنگ‌چال تا گزنک، لاسم و تونل تکاور محور هراز از مسیر جنوب به شمال به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به تردد پرحجم خودروها در محور کندوان، اضافه کرد: محور کندوان از ساعت 22 به‌دلیل روان بودن بار ترافیکی محدودیت یک‌طرفه شدن آن لغو شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به تردد سنگین خودروها در محدوده تونل شیرگاه، کارسالار و طالع رودبار محور سوادکوه، افزود: تردد تمامی تریلی‌ها تا ساعت 24 امشب و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

این مسؤول تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه و همچنین از ساعت 6 تا 12 روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با اعلام اینکه محورهای هراز و کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شوند، خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان مدیریت سفر است تا درگیر ترافیک نشوند.

وی با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در محور کیاسر، گفت: در صورت بروز ترافیک محدودیت یک‌طرفه شدن خودروها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 710