۵ بازیکنی که رونالدوی برزیلی از دیدن بازی آنها لذت می برد

جمعه،۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
۵ بازیکنی که رونالدوی برزیلی از دیدن بازی آنها لذت می برد

گروه ورزشی- مهاجم سابق تیم ملی برزیل ۵ بازیکنی که او از دسدن بازی آنها لذت می برد را نام برد و خبری از کریستیانو رونالدو در این بین نیست.

به گزارش پیام ایران و به نقل از دیلی میرور، رونالدو نازاریومهاجم خوشنام سابق تیم ملی برزیل ۵ بازیکنی که از دیدن بازی آنها لذت می‌برد را نام برد و در این فهرست خبری از کریستیانو رونالدو نیست.

در بیش از یک دهه گذشته کریستیانو رونالدو و لیونل مسی افتخارات عدیده‌ای به دست آوردند طوری که این دوره را عصر رونالدو و مسی می‌نامند تا اینکه بالاخره لوکا مودریچ توانست در این سال توپ طلا را از انحصار این دو بازیکن خارج کند.

رونالدو نازاریو درباره انتخاب ۵ بازیکنی که از دیدن بازی آنها لذت می‌برد گفت: نفر اول قطعاً لیونل مسی است. ۲۰-۳۰ سال طول می‌کشد که استعدادی شبیه او را در فوتبال شاهد باشیم. من محمد صلاح، ادن هازارد و نیمار را نیز می‌پسندم. همچنین باید از ستاره جوانی یاد کنم که تمام ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به یک فوق ستاره را دارد و آن هم کیلیان ام باپه است. او هم سرعت و هم قدرت و دقت را در بازی خود به خوبی نشان می‌دهد. من البته دوست ندارم بازیکنان را با هم مقایسه کنم. خصوصاً اگر بازیکنان برای دو نسل مختلف باشند و به نظرم این درست نیست چون شرایط فرق می‌کند.

کریستیانو رونالدو امسال توانست عنوان قهرمانی را در لیگ ایتالیا به دست بیاورد. او در ابتدای فصل نیز سوپرجام را با یوونتوس برد ولی نسبت به سال‌های قبل نتوانست در لیگ قهرمانان موفق ظاهر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 7101