آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۱۱ خرداد) +جدول

شنبه،۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۱۱ خرداد) +جدول

گروه اقتصادی- ​قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۱۱ خرداد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پیام ایران، دیگر زندگی بدون تلفن هوشمند امکان پذیر نیست، شبکه‌های اجتماعی با حجم اطلاعاتی گسترده و انتشار اخبار لحظه‌ای و برخط، نرم‌افزار‌های کاربردی مالی و بانکی که شیوه پرداخت و انتقال وجه را به آسان‌ترین روش ممکن مکان پذیر می‌کنند و برنامه‌های تفریحی و بازی‌های سرگرم کننده از دلایل مهم برای داشتن یک تلفن هوشمند است که هرشخصی را به خرید این محصول وادار می‌کند، به طوری که بازار تلفن هوشمند حتی در ایام گرانی نیز تعطیل نبوده و خریداران زیادی دارد. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار به تاریخ ۱۱ خرداد نگاهی بیاندازیم. در هفته گذشته تغییرات خاصی در قیمت‌ها ایجاد نشده و بازار روز‌های آرامی را پشت‌سر می‌گذارد.

*تمامی قیمت‌ها به تومان است*

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **

شرکت سامسونگ

پرچمداران سامسونگ از پر‌فروش‌ترین مدل‌های بازار در جهان به شمار می‌روند، به تازگی با ورود سری گلکسی S10 در سه مدل مختلف، تعداد این پرچمداران افزایش پیدا کرده، البته سامسونگ با معرفی سری M و A تولیدات زیادی در بخش میان‌رده و پایین‌رده دارد که با قیمت ارزان‌تر برای رقابت با محصولات برند‌های چینی عرضه می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+موبایل+سامسونگ

قیمت+موبایل+سامسونگ

شرکت هوآوی

شرکت هوآوی در ۱۰ سال گذشته رشد بسیار خوبی در بازار تلفن همراه داشت و در سال گذشته با معرفی مدل‌های قدرتمند مانند میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو توانست از سد اپل عبور کند و به دومین شرکت برتر در حوزه تلفن‌های همراه تبدیل شود. هوآوی به تازگی پرچمداران جدید خود با نام پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو را معرفی و عرضه کرده که به خصوص در بخش بازدهی و دوربین بسیار مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. این شرکت همچنین مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده زیادی دارد که علاوه بر مشخصات فنی مطلوب از قیمت مناسبی بهره می‌برند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+موبایل+هوآوی

شرکت اپل

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار می‌گردد که در این راه بسیار موفق هم بوده است. اما در سال گذشته این شرکت پرچمداری ارزان‌قیمت‌تر از دیگر محصولات خود معرفی کرد تا در بازار میان‌رده‌ها نیز وارد شده و مدل‌های خود را به فروش برساند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+موبایل+اپل

شرکت شیائومی

شرکت شیائومی در چند سال اخیر با ارائه مدل‌های باکیفیت، ارزان قیمت و متنوع توانست در یک شرکت درجه دو به یکی از برترین برند‌های تلفن هوشمند در جهان تبدیل شود. این شرکت همچنین با ارائه لوازم جانبی کاربری در جعبه تلفن همراه نیز توانسته تا نظر مشتریان زیادی را به سمت محصولات خود جلب کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+موبایل+شیائومی

شرکت نوکیا

نوکیا با پیوستن به شرکت HMD شروعی دوباره در صنعت تلفن همراه داشته است، در چند سال اخیر همکاری این دو شرکت موجب شده تا تلفن‌های همراه بسیار باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای با برند نوکیا به بازار عرضه شود. در حال حاضر نیز نوکیا مدل‌های باکیفیتی در بخش میان‌رده‌های بازار دارد که مورد توجه خریداران قرار گرفته و فروش بالایی دارند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+موبایل+نوکیا

شرکت ال‌جی

شرکت ال‌جی در کنار تولید محصولات متنوع خود بخش تلفن هوشمند فعالی دارد که هرساله مدل‌های زیادی را روانه بازار می‌کند، این شرکت همواره تلاش می‌کند همراه با فناوری پیش‌رود و به همین دلیل به تازگی از مدل 5G خود نیز رونمایی کرده که تا چند وقت دیگر به بازار خواهد آمد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+موبایل+ال جی

شرکت وان‌پلاس

به تازگی پرچمداران جدید وان‌پلاس معرفی شده و تا چندی دیگر وارد بازار ایران می‌شوند، اما در حال حاضر چند منبع محدود مدل وان‌پلاس ۷ پرو را برای فروش گذاشته‌اند که طرفداران این برند می‌توانند آن را خریداری کنند. وان‌پلاس ۷ پرو از نمایشگر ۶.۶ اینچی به همراه پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد. این مدل همچنین دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم است، پرچمدار جدید وان‌پلاس به دوربین سه‌گانه با سسور‌های ۴۸، ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی پاپ‌آپ ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده و قیمتی معادل ۷۰۰ یورو دارد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+موبایل+وان پلاس

شرکت سونی

سونی در سال‌های اخیر با کاهش تولید و فروش در بخش تلفن همراه مواجه شده، اما این برند همچنان مدل‌های با کیفتی را به بازار ارائه می‌کند. در حال حاضر مدل‌های چندسال اخیر سونی در بازار یافت می‌شود که هم از مشخصات فنی خوبی بهره می‌برند و هم قیمت مناسبی دارند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت+موبایل+سونی

انتهای پیام/

گزارش از عبدالله مطیع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 7117