بهزاد فراهانی پایان سریال «دل‌دار» را لو داد

جمعه،۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
بهزاد فراهانی پایان سریال «دل‌دار» را لو داد

گروه فرهنگ و هنر-  بهزاد فراهانی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «دل‌دار»، ضمن توضیح درباره علت فضای محزون غالب بر سریال‌های ماه رمضان، از پایان خوش سریال «دل‌دار» خبر داد.

به گزارش پیام ایران، این بازیگر درباره حضورش در سریال رمضانی «دل‌دار» و همکاری با برادران محمودی اظهار کرد: «من در کار قبلی برادران محمودی هم همکاری داشتم و تجربه خوبی بود و این بار هم با خواندن متن تصمیم گرفتم با آنها همکاری داشته باشم چراکه از متن کار خوشم آمد.»

این بازیگر پیشکسوت اظهار کرد: «از آنجا که سریال «دل‌دار» به مشکلات زحمتکشان جامعه و همچنین جامعه کارگری می‌پرداخت، از این جهت قصه آن را دوست داشتم.»

فراهانی درباره محتوای سریال «دل‌دار»، اظهار کرد: «به هر حال وقتی شرایط اقتصادی یک ملت دشوار می‌شود، ناهنجاری هم ایجاد می‌شود و طبیعتاً درگیری‌های اجتماعی بین مردم زیادتر می‌شود و اگر ما در یک چنین شرایطی فضیلت و ارجمندی انسانی مان را زیر پا بگذاریم خیلی تلخ می‌شود؛ این است که گذشت و بخشش جزو نیازهای این زمان ملت ماست.»

او در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود تلویزیون به جای پخش سه سریال مناسبتی با محتوای اجتماعی، سریالی طنز را هم در دستور کار قرار می‌داد؟ گفت: «آنچه شما اسمش را طنز می‌گذارید قبول کنید که طنز نیست. هزل و لودگی را نباید به حساب طنز گذاشت. معتقدم هنر نمی‌تواند دستوری باشد؛ هنر پدیده‌ای است که برآمده از قلب اجتماعی است که هنرمند در آن زندگی می‌کند و طبیعتاً وضعیت اجتماعی ما این است. سریال «دل‌دار» خبر از وضع روانشناسی و اقتصاد درون جامعه ما می‌دهد پس اتفاقاً درست انتخاب شده است اما اینکه ما بی‌خودی مردم را بخندانیم و سرگرم کنیم، این وظیفه هنرمند نیست.»

بهزاد فراهانی درباره پایان‌بندی قصه «دل‌دار» هم گفت: «مخاطب را خوشحال می‌کند و پایان خوشی خواهد داشت.»

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 7186