دردسر‌های تمام نشدنی اتهام تجاوز برای رونالدو

يکشنبه،۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
دردسر‌های تمام نشدنی اتهام تجاوز برای  رونالدو

گروه ورزشی- ​کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال بار دیگر برای پرونده اتهام تجاوز وی به کاترین مایورگا به دادگاه ایالت متحده احضار شده است.

به گزارش پیام ایران، اخبار حاکی از احضار شدن کریستیانو رونالدو به دادگاه ایالت متحده برای پرونده اتهام تجاوز وی به کاترین مایورگا است. حدود یک سال قبل نشریه اشپیگل پرونده اتهام تجاوز ستاره پرتغالی به کاترین مایورگا در سال ۲۰۰۹ در لاس وگاس را دوباره به جریان انداخت و اگرچه چند روز قبل بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند این پرونده مختومه اعلام شده است، اما حالا نشریه اسپانیایی اسپورت به نقل از TMZ مدعی شد دادگاه فدرال ایالت متحده احضاریه‌ای برای وکلای رونالدو ارسال کرده و آن‌ها برای پاسخگویی باید در دادگاه حاضر شوند و به نظر می‌رسد اگر این اخبار صحت داشته باشد، دردسر‌های ستاره پرتغالی در مورد این پرونده ادامه خواهد داشت.

asdd_3702.jpg

 

البته به نظر می‌رسد وکلای رونالدو علاقه‌ای به پاسخ دادن به این نامه و حضور در دادگاه ندارند و باید دید پاسخ دادگاه فدرال در صورت غیبت رونالدو در موعد تعیین شده چه خواهد بود.

همچنین این دادگاه از مقامات ایتالیایی خواسته نمونه‌ای از DNA رونالدو را برای ادامه تحقیقات ارسال کنند که هنوز پاسخی از سوی آن‌ها برای این درخواست داده نشده است.

انتهای پیام/

منبع:varzesh3

کد خبر: 7288