رم4- لیورپول 2 ، اینبار معجزه نشد!

پنج شنبه،۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱

گروه ورزش- فوتبال جهان - در دومین دیدار دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رم و لیورپول در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم رفتند.

به گزارش پیام ایران بازی رفت را لیورپول با نتیجه 5 بر 2 پیروز شده بود و با دو گلی که رم در آنفیلد به ثمر رسانده بود اندکی امید برای صعود برای رمی ها تصور می شد.

گل اول را لیورپول در دقیقه 9 توسط سادیو مانه به ثمر رساند. 6 دقیقه بعد در دقیقه 15 روی اشتیاه دفاع لیورپول در دفع توپ و برخورد آن به سر میلنر گل به خودی برای لیورپول ثبت شد و نتیجه 1-1 مساوی شد.

در دقیقه 26 جورجینیو وینالدام گل دوم را برای لیورپول زد تا امیدهای رم کمرنگ تر شود. نیمه نخست با همین نتیجه تمام شد.

در نیمه دوم ادین ژکو در دقیقه 52 برای رم گلزنی کرد و بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه در دقیقه 86 راجا ناینگولان گل سوم رم وارد دروازه لیورپول کرد و رم را پیش انداخت. در دقیقه 93 داور یک پنالتی برای رم گرفت که منجر به گل چهارم آن ها شد. در حالی که رم احتیاج به یک گل دیگر تا مساوی شدن نتیجه میخواست این بازی به پایان رسید تا لیورپول حریف رئال مادرید در فینال باشد.

دیدار فینال بین رئال و لیورپول در تاریخ 26 مه مصادف با 5 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

 استادیوم NSK Olimpiyskyi شهر کیف به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال2018  برگزیده شده است. این استادیوم 68 هزار نفری پیش از این میزبان دیدار برگشت سوپرجام اروپا در سال 1975 بین دینامو کیف و بایرن مونیخ، المپیک 1980 و پنج دیدار یورو 2012 از جمله فینال مسابقات بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 738