ارسال پیامک تأییدیه طرح ترافیک خبرنگاران از عصر امروز/تأیید شده‌ها حساب شهروندی خود راشارژ کنند

پنج شنبه،۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

گروه جامعه - مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ارسال پیامک تأییدیه طرح ترافیک خبرنگاران از عصر امروز خبر داد.

علی پیرحسین‌لو در مورد آخرین وضعیت طرح ترافیک ویژه خبرنگاران با بیان اینکه از عصر امروز پیامک تأیید شدگان سهمیه خبرنگاران ارسال می‌شود، گفت: تمامی افرادی که پیامک تأییدیه برای آنها ارسال شده است، می بایست عوارض خودروی خود را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران تایید شده که پیامک برای آنها ارسال می شود نیازی نیست که برای تأییدیه مدارکشان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند، گفت: خبرنگارانی که پیامک دریافت می‌کنند می‌توانند از صبح شنبه 15 اردیبهشت ماه همزمان با آغاز طرح ترافیک وارد محدوده شوند.

وی با بیان اینکه همچنین خبرنگاران تایید شده نیازی به رزرو روزانه ندارند، گفت: از آنجایی که طرح ترافیک آنها سالیانه است، نیازی به رزرو روزانه نیست.

مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه براساس مصوبه شورای شهر می بایست 100 هزار تومان برای مجوز سالانه واریز شود، گفت: خبرنگارانی که پیامک تاییدیه دریافت کرده‌اند، می‌بایست علی الحساب حساب شهروندی خود را به مبلغ 100 هزار تومان شارژ کنند.

وی افزود: دریافت پیامک تأییدیه دریافت مجوز سالانه طرح ترافیک به منزله تأییدیه مدارک خبرنگاران است.

انتهای /

منبع:ایسنا

کد خبر: 754