مرگ دلخراش دوقلو‌های یک ساله‌ای که ۸ ساعت در داخل خودرو رها شده بودند! + تصاویر

شنبه،۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
مرگ دلخراش دوقلو‌های یک ساله‌ای که ۸ ساعت در داخل خودرو رها شده بودند! + تصاویر

گروه اجتماعی- ​یک پدر آمریکایی به دلیل سهل انگاری و رها کردن دوقلوهایش در داخل خودرو، باعث مرگ آنها شد.

به گزارش پیام ایران به نقل از دیلی میل، یک کارگر آمریکایی که دوقلو‌های یک ساله‌اش را ۸ ساعت بر روی صندلی عقب خودروی خود رها کرده و به محل کارش رفته بود، باعث مرگ آن‌ها شد.

خوآن رودریگوئز ۳۹ ساله به دلیل سهل انگاری و رها کردن این دو کودک در داخل خودوی خود، به قتل آن‌ها متهم شد. وی خودروی خود را ساعت حدود ۸ صبح در خیابانی در نیویورک پارک کرد و به محل کارش در داخل بیمارستان رفت. زمانی که او ساعت ۴ بعدازظهر پس از پایان یافتن ساعت کاری‌اش به سمت خودروی خود آمد، متوجه شد نوزدان دوقلویش را فراموش کرده و همین سهل انگاری باعث از دست رفتن جان آن‌ها شد. این دو نوزاد از شدت گرما و گریه از دهانشان کف خارج شده بود.

10298515_746.png

10298516_228.png

بنابر اعلام نیویورک تایمز، رودریگوئز زمانی که با پیکر بی جان دوقلوهایش مواجه شد، شروع به فریاد زدن کرد و با پلیس تماس گرفت. وی به اتهام قتل مبتنی بر سهل انگاری هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

او در حالی فرزندان ۱ ساله خود را ۸ ساعت داخل خودرو رها کرده بود که دمای هوای دیروز در نیویورک به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسید.

بر اساس اعلام مرکز کنترل و مقابله با بیماری ها، زمانی که دمای هوای بیرون ۲۶ تا ۳۷ درجه سانتیگراد باشد، دمای هوای داخل خودرو در چنین شرایطی به ۷۷ درجه هم می‌رسد.

10298513_810.png

10298514_209.png

انتهای پیام/

کد خبر: 7625