​سعید راد برای اولین بار به تلویزیون می‌آید

پنج شنبه،۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸
با سریال «ترور خاموش»؛
​سعید راد برای اولین بار به تلویزیون می‌آید

گروه فرهنگ و هنر - احمد معظمی از علاقه سعید راد به فیلمنامه «ترور خاموش» گفت و تأکید کرد که سعید راد برای اولین بار با این سریال از 23 شهریور به تلویزیون می‌آید.

به گزارش پیام ایران و به نقل از برنا، احمد معظمی، کارگردان تلویزیون اظهار داشت: تصویربرداری «ترور خاموش» به تازگی به اتمام رسیده و در حال حاضر در مرحله تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی است که به زودی این مراحل به پایان خواهد رسید و «ترور خاموش» آماده نمایش خواهد شد.

معظمی خاطرنشان کرد: مجموعه تلویزیونی «ترور خاموش» به هیچ‌عنوان یک سریال سیاسی نیست و قصه‌ای که روایت می‌کند یک قصه کاملاً اجتماعی است که فکر می‌کنم با توجه به موضوعی که دارد اثری جالب توجه و جذابی خواهد بود.

وی افزود: «ترور خاموش» از 23 شهریور روی آنتن تلویزیون می‌رود و با توجه به اینکه پخش این سریال در ماه صفر است فکر می‌کنم فضای «ترور خاموش» با توجه به اینکه اثری جدی است به حال و هوای ماه صفر نزدیک است و زمان پخش این سریال را کاملاً زمان مناسبی می‌دانم.

این کارگردان در ادامه گفت: یکی از اتفاقات ویژه‌ای که در این سریال رخ داده قطعاً حضور سعید راد در آن است. سعید راد برای اولین بار با سریال «ترور خاموش» به تلویزیون می‌آید و این اتفاق نشان از کیفیت این سریال دارد چراکه سعید راد تا امروز در هیچ سریال تلویزیونی حضور نداشته و قطعاً «ترور خاموش» شرایط ویژه‌ای داشته که این بازیگر با تجربه و خوب کشورمان حاضر به بازی در آن شده است.

معظمی در پایان تأکید کرد: تمام تمرکز ما روی پخش سریال «ترور خاموش» است اما فیلمنامه فصل دوم سریال «سارق روح» نیز در حال نگارش است و به زودی این سریال نیز ساخته خواهد شد. ساخت فصل دوم «ترور خاموش» نیز جزو برنامه‌های ماست که فیلمنامه این اثر نیز در حال نگارش است.

انتهای پیام/

با یک کلیک به کانال تلگرام پیام ایران بپیوندید

کد خبر: 7951