فرمانده ناجا: کشف حجاب‌ در خودرو کاهش چشم‌گیر یافته است

شنبه،۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
فرمانده ناجا: کشف حجاب‌ در خودرو کاهش چشم‌گیر یافته است

گروه اجتماعی- فرمانده ناجا گفت: با بی‌حجابی براساس قانون برخورد می‌کنیم، با اجرای طرح ناظر یک، کشف حجاب در خودروها به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

به گزارش پیام ایران، سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان، رؤسا و معاونان ناجا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت شهید باهنر و رجایی، اظهار کرد: 

وی با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگ مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده داریم، گفت: بنده در همایش ائمه جمعه اشاره کردم ۲۶ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئول هستند که یکی از آنها نیروی انتظامی است باید دید که مابقی مسئولان در حوزه عفاف و حجاب چقدر مسئول بوده‌اند.

این مقام انتظامی متذکر شد: در حوزه فرهنگ، مسئولیتها از نظر شرعی و قانونی تعریف شده و در برخورد با ناهنجاری‌ها نقش اول را از ابتدا تاکنون نیروی انتظامی برعهده داشته و یک تنه در میدان ورود پیدا کرده است.

رئیس پلیس کشور افزود: نیروی انتظامی اکنون کار سلبی و عملی انجام می‌دهد و این امر نیز ادامه خواهد داشت، حتماً ادامه فعالیتهای ما مدبرانه ، عاقلانه و هوشمندانه خواهد بود.

اشتری یادآور شد: در عرصه فرهنگ باید بیش از گذشته فعالیت کنیم، اگر در این عرصه کسی کمک نمی‌کند مانع هم نشود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به طرح ناظر "یک"، گفت: با بی‌حجابی براساس قانون برخورد می‌کنیم، با اجرای این طرح، کشف حجاب در خودروها به صورت چشمگیری کاهش یافته که باید در اماکن و معابر شهری نیز این امر با جدیت دنبال شود و تمامی دستگاه‌ها، استانها و ادارات مربوطه نیز پای کار بیایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 8005