موبایل های بدون حاشیه در راهند + تصویر

يکشنبه،۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
قدم جدید  برای ساخت تلفن هوشمند بدون حاشیه + تصویر

گروه فناوری- شرکت ویوو با انتشار تصویری تبلیغاتی از گوشی NEX 3، طراحی منحصر به فرد صفحه نمایش آن را فاش کرد.

به گزارش پیام ایران،  شرکت ویوو به صورت رسمی در تاریخ ۱۶ سپتامبر از NEX 3 رونمایی می‌کند. این شرکت چینی تبلیغات زیادی برای پرچمدار جدید خود انجام داده و حال بر اساس صحبت‌های لی شیانگ، مدیر محصول این مدل،، ظاهرا NEX 3 قرار است دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۹.۶ درصد باشد. وی اطلاعات جالبی در مورد گوشی جدید ویوو در Weibo به اشتراک گذاشت و افزود: "این شرکت با استفاده از روش محاسبه استاندارد صنعت، به این درصد رسیده است."

صفحه نمایش منحصر به فرد NEX 3

به گفته وی، او فکر می‌کند که حتی اگر روش‌های مختلفی نیز استفاده شود، NEX 3 هنوز هم بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را خواهد داشت؛ این در حالی است که دومین تلفن هوشمند در فهرست درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه، در فاصله نسبتا زیادی با آن قرار دارد. سرانجام، وی اضافه کرد که بسیار محتمل است هیچ کدام از رقیبان نتوانند در شش ماه آینده به این درصد دست پیدا کنند؛ بنابراین به نظر می‌رسد، دقیقاً مانند پیشینیان این خط تولید، گوشی NEX 3 به شکلی درست، پیشگامانه خواهد بود.

10554344_310.jpg


بیشتر بخوانید: بلایی که استفاده مداوم از تلفن همراه بر سرتان می‌آورد!


تصویر بالا تبلیغ جدیدی است که لی شیانگ به همراه پست خود به اشتراک گذاشت. همانطور که مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های جانبی عملا وجود ندارند و این در حالی است که حاشیه‌های قسمت بالا و پایین فوق‌العاده نازک هستند.

با توجه به اطلاعات فاش شده در گذشته، شایعات و تیزرها، NEX 3 باید از یک صفحه نمایش آمولد ۶.۸۹ اینچی با سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر آن استفاده کند. درون این گوشی یک تراشه +Snapdragon 855 وجود دارد که به وسیله ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی همراهی می‌شود. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری این گوشی نیز با شارژ سریع ۴۴ واتی شارژ می‌شود.

full-screen-concept-phone-wraparound-display-2-680x450.jpg

دوربین استفاده شده در این دستگاه سه‌گانه بوده و از سه بخش مختلف ۶۴+۱۳+۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی دوگانه این دستگاه که از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند نیز کیفیتی برابر ۱۶ مگاپیکسل دارد. در آخر نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که سیستم عامل استفاده شده در این گوشی ویوو اندروید ۹ پای است.

انتهای پیام/

کد خبر: 8306