آخرین نرخ خودروهای داخلی ؛ افزایش ۱۵ میلیونی قیمت مزدا NEW

چهارشنبه،۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
آخرین نرخ خودروهای داخلی ؛ افزایش ۱۵ میلیونی قیمت مزدا NEW

گروه اقتصادی- عضو اتحادیه نمایشگاه‌داران گفت: نکته جالب، جهش ۱۵ میلیونی قیمت مزدا new بود به طوریکه می‌توان گفت هیچ نمایشگاه‌دار و فروشنده خودرویی انتظار این افزایش را نداشت زیرا هیچ عامل اقتصادی یا حتی روانی وجود نداشت که قیمت یک خودرو سواری تولید داخل بخواهد این مقدار افزایش پیدا کند.

به گزارش پیام ایران ، حسین رسولی فعال بازار خودرو در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص وضعیت بازار خودرو در هفته گذشته گفت: هفته گذشته نیز بازار تحت تاثیر کاهش خودروهای عرضه شده از سوی خودروسازان روند صعودی به خود گرفت که این امر در خودروهای ۲۰۶ سمند و پژو ۲۰۰۸ و ساندرو بیش از همه نمود داشت.

رسولی در خصوص میزان افزایش قیمت خودروها در هفته گذشته گفت: پراید ۱ میلیون، تیبا ۱.۵ میلیون، پژو ۲۰۶ حدود ۳ میلیون، سمند ۳ میلیون پژو ۲۰۰۸ نزدیک به ۵ میلیون افزایش داشته است و بیشترین افزایش نیز مربوط به مزدا new با ۱۵ میلیون تومان است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد خودروهای خانگی کم شده و خودروهای باقیمانده به اصطلاح برای فعالان این حوزه است قیمت‌ها کنترل شده خواهد بود. از طرف دیگر اگر این روند کاهش عرضه ادامه داشته باشد پیش‌بینی می‌شود که این هفته نیز قیمت‌ها روند صعودی به خود بگیرد.

رسولی ادامه داد: اما نکته جالب جهش ۱۵ میلیونی قیمت مزدا new بود به طوریکه می‌توان گفت هیچ نمایشگاه‌دار و فروشنده خودرویی انتظار این افزایش را نداشت زیرا هیچ عامل اقتصادی یا حتی روانی وجود نداشت که قیمت یک خودرو سواری تولید داخل بخواهد این مقدار افزایش پیدا کند. آن هم در حالیکه قیمت دلار چند ماه است که ثابت مانده یا حتی کاهش پیدا کرده است.

آخرین قیمت خودروهای پرفروش به شرح زیر است:

untitled-2_8.jpg

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کد خبر: 8723