زنان ایرانی بالاخره به «آزادی» رسیدند+ عکس

پنج شنبه،۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
زنان ایرانی بالاخره به «آزادی» رسیدند+ آزادی

گروه ورزشی- دیدار تیم‌های ایران و کامبوج تحت‌تاثیر حضور نزدیک به ۴۰۰۰ هوادار بانو در استادیوم آزادی است.

به گزارش پیام ایران ، این یک روز تاریخی در فوتبال ایران است. پس از سال ها در استادیوم هرچند که به صورت محدود، اما به هر حال به روی بانوان باز شده و آن ها می‌توانند بازی تیم ملی کشورشان را از نزدیک نگاه کنند. بلیت فروشی این بازی انجام شده و ۴ جایگاه در اختیار بانوان خواهد بود و نکته جالب این که در فاصله چند ساعت تا شروع بازی، برخی از هواداران وارد جایگاه‌ها شده‌اند.

 چند دختر اصفهانی که یک روز قبل از بازی خودشان را به استادیوم رسانده بودند به خبرنگار همشهری گفتند از اینکه تابوی ورود زنان شکسته شده خوشحالند. پیش از این تنها در برخی از بازی‌ها بزرگ مانند داربی، تماشاگران یک روز قبل از بازی جلوی در استادیوم جمع می‌شدند.

 حمید خواجه نژاد مسئول روابط عمومی معاونت سیما با تکذیب عدم پخش بازی ایران و کامبوج به ایرنا گفت: برای پوشش بازی تعدادی از همکاران خانم خبرگزاری صدا و سیما در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

علی ربیعی سخنگوی دولت در توییتر خود نوشت: تجربه من نشان می‌دهد در تاریخ تحولات اجتماعی، همواره افراطی‌گری مارا یک گام به پیش و چندگام به عقب رانده است. در استادیوم های ما گاهی آلودگی های هیجانی کلامی وجود دارد. باید چنان فرهنگ والایی نشان دهیم که هیچ بهانه ای به دست بهانه‌جویان نیفتد.

 اولین تصویر از استادیوم آزادی؛ بانوان وارد ورزشگاه شده اند و در سکوها مستقر می‌شوند را در زیر ببینید:

4354862.jpg

4354869.jpg

انتهای پیام/

کد خبر: 8731