دست راست عروس، توسط کروکودیل قطع شد! +تصاویر

سه شنبه،۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

گروه بین الملل>حوادث- دختر جوانی که به همراه همسرش مشغول قایق سواری در یکی از رودخانه های بالای آبشار ویکتوریا بودند دچار یک حادثه تلخ شد.

 دختر انگلیسی که در یک حادثه وحشتناک یک دستش توسط کرکودیل قطع شده بود چند روز بعد توانست جشن عروسی اش را برپا کند. "  جیمی فاکس" به همراه همسرش مشغول قایق سواری در یکی از رودخانه های بالای آبشار ویکتوریا در کشور زیمباوه بودند که دچار این حادثه تلخ شدند. دست راست "زانله ندلوو، بازیکن سابق تیم ملی تنیس زنان انگلیس در این حادثه قطه گردید و دست چپ او نیز دچار جراحت شدید شد.

qt_dst_rws.jpg

در حالی که خون زیادی از بدن زانله خارج می شد و احتمال مرگش وجود داشت  جیمی توانست او را به بیمارستان برساند. جراحان با انجام یک عمل جراحی توانستند جان این زن جوان را نجات دهند اما او دست راست خود را از دست داد.

qt_dst.jpg

گفته می شود قرار بود این زوج با سفر به آبشار ویکتوریا مراسم عروسی خود را در آنجا برگزار کنند که حمله این کروکودیل این مراسم را چند روز به تعویق انداخت. با این حال و با وجود این اتفاق تلخ، این دختر جوان مراسم عروسی اش را برگزار کرد و مراسم عروسی این زوج جوان در کلیسای کوچک بیمارستان برگزار شد. در تصاویری که منتشر شده است این دختر در حالی که لباس سفید عروس بر تن دارد در کنار داماد و خانواده اش دیده می شود.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 875