فروش هفتگی سینما تا ۲۳ مهر/ ادامه پیشتازی «ماجرای نیمروز، رد خون»+ جدول

چهارشنبه،۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
جدول فروش هفتگی سینما تا ۲۳ مهر/ ادامه پیشتازی «ماجرای نیمروز، رد خون»+ جدول

گروه فرهنگ و هنر - «ماجرای نیمروز، رد خون» برای سومین هفته متوالی صدرنشین شد و «مسخره‌باز» در اولین هفته اکرانش به فروش نزدیک به ۹۰۰ میلیون دست یافت.

به گزارش پیام ایران ، «ماجرای نیمروز، رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با فروش ۹۰۳ میلیون تومان برای سومین هفته متوالی صدرنشین جدول فروش بود و مجموع فروشش را به ۳,۳۰۰ رساند.

«مسخره‌باز» اولین فیلم همایون غنی‌زاده که در جشنوار فجر بسیار مورد توجه قرار گرفت با فروش ۸۷۸ میلیون تومان در رتبه دوم جدول قرار گرفت. این درحالی بود که مسخره‌باز در بین پنج فیلم بالای جدول کمترین تعداد سالن را در اختیار دارد.

مسخره‌باز داستان جوانی (صابر ابر) شیفته‌ی بازیگری است که در یک سلمانی به همراه بابک حمیدیان کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد. صاحب‌کار او کاظم آقا (علی نصیریان) که فردی معتقد به اصول اخلاقی است سر ماجرایی با سرهنگ کیانی از قدیم‌الایام مشکل دارد و ...

در این فیلم علی نصيريان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق، محسن حسینی و هدیه تهرانی به ایفای نقش می‌پردازند.

«کلوپ همسران» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده که تنها کمدی روی پرده‌ سینماهاست با فروش ۳۵۳ میلیون تومان در رتبه سوم قرار گرفت. «کلوپ همسران» داستان سه مرد است که در اجتماع از موقعیت عالی و قدرت و اقتدار برخوردار بوده ولی در منزل از همسران خود بشدت حساب می‌برند تا اینکه...

«درخونگاه» با فروش ۳۲۸ میلیون و «سال دوم دانشکده من» با فروش ۲۴۶ میلیون تومان به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم جدول فروش قرار گرفتند.

جدول فروش هفتگی سینما تا ۲۳ مهر/ ادامه پیشتازی «ماجرای نیمروز، رد خون»+ جدول

انتهای پیام/

منبع: cinematicket

کد خبر: 8837